کد خبر: 639729
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۷
| |

غرامت مصدومیت پورعلی‌ گنجی به پرسپولیس می رسد

همان طور که غرامت مصدومیت نیمار به باشگاه الهلال می رسد، غرامت مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی هم به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید نه فدراسیون فوتبال ایران

غرامت مصدومیت پورعلی‌ گنجی به پرسپولیس می رسد
کد خبر: 639729
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۷

مرتضی پورعلی‌گنجی در فیفادی قبلی و در جریان دیدار ایران و قطر در فینال تورنمنت اردن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و بعد از حدود 10 روز نیز مجبور شد زانویش را به تیغ جراحان بسپارد.

به گزارش طرفداری، در این میان دکتر رازی با هماهنگی فدراسیون فوتبال وظیفه عمل جراحی زانوی پورعلی‌گنجی را برعهده گرفت و درحالی که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت هزینه های جراحی اعلام آمادگی کرده بود، فدراسیون فوتبال به نوعی هزینه‌های جراحی را پرداخت کرد.

در این میان اما نکته ای که جالب به نظر می رسد در مورد غرامت مصدومیت این مدافع ملی پوش است.

همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید پس از مصدومیت پورعلی گنجی، صحبت از غرامت فیفا بابت مصدومیت این بازیکن مطرح شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس نیز قرار شد از فیفا استعلام بگیرد که مبلغ غرامت به چه شکل محاسبه خواهد شد. اما امروز روزنامه فرهیختگان خبری منتشر کرد مبنی بر این که فدراسیون فوتبال پیش‌دستی کرده و با ارسال نامه‌ای به فیفا هم در مورد مبلغ دقیق غرامت استعلام گرفته و به نظر می رسد فدراسیون نشین ها نیز به نوعی به دنبال دریافت غرامت هستند تا به نوعی این ابهام ایجاد شود که این پول از سوی FIFA قرار است به باشگاه بازیکن مصدوم برسد یا فدراسیون فوتبال.

برهمین اساس پیگیری های طرفداری به اینجا رسید که اگرچه فیفا هنوز جواب استعلام فدراسیون فوتبال را نداده و قرار است پاسخ این نامه را در اختیار باشگاه پرسپولیس هم قرار بدهد اما این غرامت به باشگاه بازیکن تعلق می گیرد نه فدراسیون فوتبال. چرا که باشگاه بازیکن را به تیم ملی و فدراسیون فوتبال قرض داده و مصدوم تحویل گرفته و این باشگاه است که بابت غیبت بازیکنش از نظر نیروی انسانی و مالی متضرر می شود نه فدراسیون فوتبال. از این رو این غرامت چند صد هزار دلاری به باشگاه پرسولیس تعلق خواهد گرفت. همان طور که در ماجرای مصدومیت نیمار در بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی اروگوئه، باشگاه الهلال غرامت را دریافت می کند نه فدراسیون فوتبال برزیل.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها