کد خبر: 639722
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۵۷:۰۴
| |

رئال، لیورپول یا بایرن؟ مربی سابق سردار آزمون کجا خواهد رفت؟

به نظر می رسد آلونسو در تابستان از لورکوزن جدا خواهد شد

رئال، لیورپول یا بایرن؟ مربی سابق سردار آزمون کجا خواهد رفت؟
کد خبر: 639722
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۰:۵۷:۰۴

لیورپول به جانشین احتمالی یورگن کلوپ فکر می‌کند در حالی که رئال مادرید و بایرن مونیخ هم به دنبال جانشین بعدی می‌گردند.

به گزارش روزنامه اعتماد، در حالی که صحبت‌ها در مورد جانشینان یورگن کلوپ به گوش می‌رسد، به لیورپول هشدار داده شده است که برای به خدمت گرفتن ژابی آلونسو «مسابقه‌ای بین سه اسب» برگزار خواهد شد. قرمزها هیچ جای خالی مدیریتی برای پر کردن در آنفیلد ندارند، زیرا کلوپ، مربی قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تا سال 2026 قرارداد دارد. با این حال، تاکتیک‌دان آلمانی پیشنهاد کرده است که با قرارداد فعلی‌اش از مرسی ساید خداحافظی خواهد کرد. 

پیروی کردن از تاثیرگذاری برجسته کلوپ کار آسانی نخواهد بود و بحث در مورد نامزدهای احتمالی برای قدم گذاشتن در این خلأ از قبل آغاز شده است. آلونسو ستاره سابق قرمزها در دوران هدایت رئال سوسیداد B و بایر لورکوزن حسابی همه را تحت‌تاثیر قرار داده است. 

بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و قهرمان جام جهانی در حال تبدیل شدن به مردی است که مورد تقاضای همه است. هامان، هم‌تیمی سابق او در لیورپول در صحبت با BoyleSports گفت: «ژابی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و حضور او در آنفیلد بستگی به مدت زمان ماندن کلوپ در لیورپول دارد. بایرن مونیخ و رئال مادرید نیز دو رقیب برای خدمات ژابی هستند.

به نظر می‌رسد آلونسو در تابستان جدا خواهد شد، اما رئال مادرید با رفتن آنچلوتی به برزیل به مربی جدیدی نیاز دارد. این موضوع زمان‌بندی است، اما ژابی در هر سه باشگاه از امتیاز بالایی برخوردار است، می‌تواند یک مسابقه سه اسبه باشد. با این اوصاف، لیورپول ممکن است حتی در تابستان نیازی به مربی نداشته باشد و شاید باید کمی بیشتر صبر کند.»

هامان که مدتی را در خط هافبک لیورپول در کنار آلونسو گذرانده بود، در مورد اینکه آیا می‌بیند این اسپانیایی درجه یک به یک مربی برتر تبدیل شود، افزود: «ژابی بازی‌خوان بسیار خوبی بود، اما اگر به بازیکنانی که با آنها بازی کردم نگاه کنم، می‌بینم آنهایی که فکر می‌کردم مدیر می‌شوند هرگز نشدند و بالعکس! در مورد ژابی همیشه می‌توان گفت که او شاگرد فوتبال بود و باید سریع‌ترین هم می‌بود. من تعجب نمی‌کنم که او اینقدر خوب عمل می‌کند.»

آلونسو در اکتبر 2022 هدایت لورکوزن را در دست گرفت و در اولین فصل خود به عنوان سرمربی، آنها را به نیمه نهایی لیگ اروپا رساند. قرارداد او با تیم بوندسلیگا نیز قرار است تا سال 2026 اعتبار داشته باشد. شبیه قرارداد کلوپ در مرسی ساید. اما او طرفداران زیادی در مادرید و مونیخ دارد و در طول روزهای بازی خود نیز نماینده رئال و بایرن بود.

لورکوزن این فصل با آلونسو بی‌نظیر کار کرده است و تا اینجای مسابقات از 10 بازی صاحب 9 برد و یک تساوی شده است. این بهترین آمار در 5 لیگ معتبر اروپایی فصل جاری به حساب می‌آید. تیم آلونسو در این ده هفته 30 گل به ثمر رسانده که متوسط 3 گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها