کد خبر: 639210
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۰:۲۵:۵۱
| |

پیشکسوت پرسپولیس از تقابل سرخ ها با صنعت نفت می گوید؛

بازیکنان پرسپولیس به جای بازی فکر خرج کردن پول‌شان بودند!/ هم پنالتی اشتباه بود هم اخراج بازیکن صنعت!

وحید قلیچ می گوید برخی بازیکنان پرسپولیس اشباع شده اند و آنچنان که باید و شاید برای باشگاه تلاش نمی کنند.

بازیکنان پرسپولیس به جای بازی فکر خرج کردن پول‌شان بودند!/ هم پنالتی اشتباه بود هم اخراج بازیکن صنعت!
کد خبر: 639210
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۰:۲۵:۵۱

در یکی از بازی های هفته نهم‌ لیگ برتر‌ تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه‌ ۲ بر ۲ متوقف شد.

به گزارش روزنامه اعتماد، با کسب این نتیجه تغییری در جدول انجام نشد و سرخابی‌ها جزو دو تیم بالانشین جدول به حساب می‌آیند. اما در این بازی مسائل حاشیه‌ای قبل و در حین بازی وجود داشت که بر مسائل فنی چربید! اولی اظهارات مربیان سرخابی علیه یکدیگر بود و همین‌طور اشتباهات ادامه‌دار داوری که مدت‌هاست به دلیل نبودن VAR سر و صدای تیم‌ها را درآورده است. با محوریت همین اتفاقات با وحید قلیچ دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس گفت‌وگویی ترتیب دادیم ‌که در ادامه‌ می‌خوانید.

پرسپولیس در یک بازی که همه فکر می‌کردند برنده می‌شود، مساوی کرد. چه شد که نتوانست صنعت نفت را با وجود یک یار بیشتر شکست دهد؟

خب با توجه به نتایج سایر تیم‌ها بهترین فرصت بود که پرسپولیس بازی را ببرد و باید هم همین‌طور می‌شد، اما چون پول زیادی به حساب‌شان آمده بود ذوق‌زده شده و فوتبال را فراموش کرده بودند! آنها به فکر شادی آمدن پول به حساب‌شان بودند و نه شادی دل هواداران برای همین بازی را رها کرده بودند آن هم مقابل تیم با انگیزه صنعت نفت. بازیکنان آنها هرکدام اندازه دو نفر در زمین می‌دویدند، اما بازیکنان پرسپولیس فکر پول خرج کردن بعد از بازی بودند، چون بعد از مدت‌ها این پول به حساب‌شان آمده بود ذوق‌زده بودند!

اما پس از مدت‌ها باید پول خودشان را می‌گرفتند. این‌طور نیست؟

اگر پول نگیرند بد باشند و بگیرند هم بد باشند به چه دردی می‌خورند؟ با بازی که انجام دادند حال ما را به هم زدند. بروند خدا را شکر کنند که داور به اشتباه حریف را 10 نفره کرد وگرنه ممکن بود اتفاق بدتری رخ بدهد!

اخراج بازیکن صنعت اشتباه بود؟

بله، اخراج درست نبود، پنالتی هم صد درصد نبود اما گرفتند. باز هم گلی به جمال داور! چند هفته قبل روی گولسیانی همین اتفاق رخ داد که داور پنالتی نگرفت. اگر قرار باشد پنالتی نگیرند خب این هم نگیرند. نمی‌دانم چی در سر داورها می‌گذرد!

اگر صدای‌تان را نشناسیم، باور نمی‌کنیم که شما وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس باشید! عجیب است ‌که تا این ‌حد از استقلال حمایت می‌کنید. تا این حد از پرسپولیس دل‌زده هستید؟

به والله این‌طور نیست، به جان نوه‌ام این‌طور نیست. من فقط حقیقت را می‌گویم. مطمئن باشید اگر به ضرر پرسپولیس هم بود، می‌گفتم. مساله این است که باید تعادل برقرار شود و حق به حقدار برسد! صنعت نفت یک تیم شهرستانی است که یک‌صدم پرسپولیس هم پول نگرفته، اما بیاید مقابل این تیم این‌طور بازی کند؟ پرسپولیس باید کوبنده بازی کند مگر غیر از این است؟

اما چند سال است که همین نسل پرسپولیس هم در نتیجه‌گیری فوق‌العاده کار کرده.

به نظر می‌رسد آن نسل دیگر تمام شده! شاید با مربی دیگر این وضعیت تغییر کند.

اعتقاد دارید یحیی برود؟

نه، مطمئن باشید تمام بازیکنان طرفدارش هستند، چون طبق گفته‌های خودش برای بازیکنان این کار را می‌کند، بازیکنان طرفش هستند. چند بازیکن باید بیرون بروند و چند بازیکن جدید بیایند، چون این بازیکنان اشباع شدند! ببینید برای تیم ملی خوب کار می‌کنند، اما در پرسپولیس یک‌سوم‌ آن بازی را انجام نمی‌دهند. در صورتی که باید در خاکی و چمن مصنوعی مثل تیم ملی باشند. پرسپولیس دهه ۶۰ این‌طور بود در همه جا با جان و دل بازی می‌کردند اما اینها نه.

سوال آخر، درباره دعوای رسانه‌ای نکونام و گل‌محمدی چه نظری دارید؟

درباره هیچ کدام‌شان نمی‌توانم صحبت کنم، چون من پرسپولیسی هستم و یک پرسپولیسی هیچ‌ وقت ضد مربی تیمش صحبت نمی‌کند. اما نکونام هم حرف بدی نزده که گفته‌ اشک تمساح را کم کنید و به مبلغ بیفزایید! این حرف بدی نیست. اصلا مربی پرسپولیس نباید جواب بدهد که بگویند در حد من هستی یا در حد من نیستی. اگر این‌طور پیش برود خیلی از مسائل که ما اطلاع نداریم و از زمان تیم ملی است رو خواهد شد. نباید آن پرده بیفتد. باید یک بزرگی مثل آقای پروین پادرمیانی کند و این جنگ و دعواها رسانه‌ای نشود بهتر است، چون یک چیزهایی بین خودشان دارند . نگذارند آن پرده بیفتد. آن پرده مثل رابطه پدر و فرزندی می‌ماند و باید احترام را همیشه حفظ کنند. اینها که مثل ما نیستند و در تیم‌های بزرگی مسوولیت دارند و نباید هر حرفی را به زبان بیاورند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها