کد خبر: 639129
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۰:۱۵
| |

دردسر بزرگ کلینیک زیبایی جورجینا برای رونالدو!

یک کلینیک اسپانیایی مرتبط با کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، متهم به فرار مالیاتی شده و تحت تحقیقات پلیس و سازمان مالیات قرار گرفته است.

دردسر بزرگ کلینیک زیبایی جورجینا برای رونالدو!
کد خبر: 639129
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۰:۱۵

در زمینه ورزش، ورزشکاران اغلب خود را در کانون توجه قرار می‌دهند. با این حال، سرمایه‌گذاری‌های آنها در خارج از فوتبال نیز برخی مواقع خبرساز می‌شود. کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، اخیراً با یک بحران بزرگ شرکتی مواجه شده است.

به گزارش ورزش سه، یک سازمان مالیاتی تحقیقاتی را درباره یکی از شرکت‌های مرتبط با ستاره النصر آغاز کرده است. این اتفاق غیرمنتظره رونالدو و همکارانش را شوکه کرده است و بسیاری از هواداران با کنجکاوی و نگرانی درباره آن صحبت می‌کنند.

ماجرا از این قرار است که کلینیک پزشکی مو اینسپاریا، یک کلینیک حرفه‌ای پیوند مو با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در اسپانیا، تحت نظارت و پیگرد قانونی قرار گرفته است.

آژانس مالیات مشکلاتی را در فاکتورهای صادرشده از این کلینیک بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ پیدا کرده است. آنها بر این باورند که مالیاتی که برای این فاکتورها پرداخت شده است کافی نیست و بسیار کمتر از مقداری است که باید برای آن وضع می‌شد.

این کلینیک ادعا کرده است که خدمات‌شان برای پیوند مو، مرتبط با بیماری آلوپسی است. آنها تاکید کردند که آلوپسی یک بیماری است و قانون به آنها اجازه می‌دهد هر بیماری‌ای را بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، تشخیص، پیشگیری و درمان کنند

با این حال، سازمان مالیات ادعا کرد که آنها عمدتاً کاشت مو را برای اهداف زیبایی انجام می‌دادند. در نتیجه، آنها مشمول مالیات بر ارزش افزوده ۲۱ درصد هستند. برخلاف اظهارات مسئولان این کلینیک و وکلای رونالدو، بازرسان و مقامات مالیاتی تصمیم گرفته‌اند عکس‌ها و اطلاعات بیماران گذشته را به صورت دقیق بررسی کنند تا ماهیت واقعی کار این کلینیک تایید شود.

همانطور که تحقیقات در حال گسترش است، احتمالا برخی منتظر دیدن تاثیر این اتفاق بر شرایط رونالدو و جورجینا خواهند بود. به نظر می‌رسد نتیجه این تحقیق به اندازه بازی‌های رونالدو در زمین فوتبال، هیجان‌انگیز باشد‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها