کد خبر: 638878
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۵:۱۵
| |

یک باشگاه خاص شش تخلف مالیات قرارداد داشته!

رضا درویش در صحبت‌های خود پیرامون مساله سقف قراداد و جرایمی که کمیته انضباطی بابت این سقف و موارد مربوط به قراردادها اعمال می‌کند از جریمه احتمالی یک باشگاه خبر داد.

یک باشگاه خاص شش تخلف مالیات قرارداد داشته!
کد خبر: 638878
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۵:۱۵

رضا درویش اعلام کرد تیم دیگری در لیگ برتر در شش مورد شبیه ما  و سخت‌تر از ما مشکل دارد که اگر قرار باشد کمیته انضباطی درباره این باشگاه حکم بدهد باید 6 امتیاز از این تیم کسر کرده و باشگاهش را 60 میلیارد تومان جریمه کند.

به گزارش ورزش سه، این صحبت‌های درویش به مساله کسر یک امتیاز از پرسپولیس مربوط می‌شود که به خاطر برعهده گرفتن مالیات قرارداد گولسیانی یک امتیازش کسر و به مبلغ 10 میلیارد تومان جریمه شد.

البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هیچ کد یا نشانی از باشگاه مورد اشاره‌اش نداد اما باید دید واکنش کمیته انضباطی و البته کارگروه بررسی قراردادها در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به این مساله چه خواهد بود.

گفتنی است درویش در مصاحبه خود بار دیگر تاکید کرد که باشگاهی که 18 ایراد در قراردادهایش داشت باید 180 میلیارد تومان جریمه و 18 امتیاز از آن تیم کسر می‌شد.وی همچنین با طعنه گفت فصل گذشته برخی باشگاه‌ها 300 میلیارد بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند اما تیم شان قهرمان نشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها