کد خبر: 638709
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مسی توپ طلا را به «پارک دو پرنس» نمی‌برد/ آنها چشم دیدن مرا ندارند!

لیونل مسی قصد ندارد هشتمین توپ طلا را در پارک دو پرنس ارائه کند زیرا فوق ستاره اینتر میامی عقیده دارد دوران او در PSG آن‌طور که انتظار داشت پیش نرفت.

مسی توپ طلا را به «پارک دو پرنس» نمی‌برد/ آنها چشم دیدن مرا ندارند!
کد خبر: 638709
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۱:۳۰:۰۰

لیونل مسی به شوخی گفت که هواداران PSG نمی‌خواهند او هشتمین توپ طلای خود را در این باشگاه به نمایش بگذارد، آن هم پس از اینکه اوضاع در زمین فوتبال آن‌طور که انتظار داشتند پیش نرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، مسی پس از کسب هشتمین توپ طلای خود اعتراف کرد اگر چه او و خانواده‌اش از زندگی در پایتخت فرانسه لذت می‌بردند، اما در نهایت دوران حضورش در پاری سن‌ژرمن از منظر ورزشی مطابق برنامه پیش نرفت.

مسی گفت: «مطمئن نیستم که پاریسی‌ها بخواهند من توپ طلا را در پارک دو پرنس به نمایش بگذارم. زمان حضور من در پاریس به دلایل مختلف آن‌طور که انتظار داشتم سپری نشد. من دو سال در پاریس زندگی کردم و دوستان بسیار خوبی آنجا دارم، از شهر بسیار لذت بردم. پسرانم واقعاً از آن لذت بردند و ترک این شهر برای آنها سخت بود، زیرا هنوز نمی‌خواستند نقل مکان کنند و می‌خواستند در مدرسه و با دوستان خود بمانند. آنجا یک شهر باورنکردنی است. من این شانس را داشتم که برای مدتی در آن زندگی کنم. از نقطه نظر ورزشی اما این‌طور نشد؛ یعنی همان‌طور که آرزو داشتم پیش نرفت.»

مسی در تابستان ۲۰۲۱ پس از اینکه مجبور به ترک بارسلونا در پایان قراردادش شد، به پی‌اس‌جی پیوست. او در فصل اول تلاش کرد در پارک دو پرنس جا بیفتد و از فصل دوم بازی‌های بهتری به نمایش گذاشت. اما رابطه او با باشگاه و هواداران تیره شد تا جایی که هواداران در هفته‌های پایانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ فوق ستاره را هو کردند. مسی همچنین از هواداران PSG به دلیل عدم پذیرش قهرمانی او در جام جهانی با آرژانتین در دسامبر انتقاد کرد. این باعث شد او با تمدید قراردادش مخالفت کند و به جای آن دوران حرفه‌ای خود را در اینتر میامی در MLS ادامه دهد.

فصل ۲۰۲۳ اینتر میامی در ۲۱ اکتبر به پایان رسید و آنها نتوانستند به پلی‌آف MLS صعود کنند. اما باشگاه دو بازی دوستانه در چین مقابل تیم‌های محلی در ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده و پس از آن مسی تا سال ۲۰۲۴ فرصت استراحت خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها