کد خبر: 638624
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۲۵:۵۲
| |

دو ستاره استقلالی، عید نوروز میهمان تلویزیون می‌شوند؟/ بازگشت رفیق جواد نکونام با سریال پرطرفدار!

احتمال دارد عید نوروز، دو بازیگر سرشناس طرفدار استقلال را دوباره در قالب یک سریال پرطرفدار ببینیم.

دو ستاره استقلالی، عید نوروز میهمان تلویزیون می‌شوند؟/ بازگشت رفیق جواد نکونام با سریال پرطرفدار!
کد خبر: 638624
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۲۵:۵۲

بر کسی پوشیده نیست که پایتخت یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی طی ۳۰ سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرورزشی، مجموعه‌ای که برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۰ روی آنتن رفت و استقبال گسترده ای هم از آن صورت گرفت. البته شیوع ویروس کرونا و بروز پاره‌ای مسائل موجب شد تا روند ساخت آن دچار اختلال شود و حتی صحبت بر سر این شد که اساساً دیگر پایتخت جدیدی ساخته نمی‌شود ولی حالا به واسطه حرف‌هایی که رئیس سازمان صدا و سیما و سایر مدیران ارشد این ارگان زده‌اند، به نظر می‌رسد توافقاتی میان محسن تنابنده با مدیران ارشد تلویزیون حاصل شده است تا سری جدید سریال پایتخت ساخته شود.

دو استقلالی رفیق نکونام

در میان بازیگران استقلال دو چهره اصلی آن طرفدار متعصب استقلال هستند و این مسئله را کتمان هم نمی‌کنند. محسن تنابنده بازیگر اصلی و طراح داستان سریال پایتخت فوق العاده استقلالی است و سال‌ها پیش که مهمان برنامه ۹۰ بود از علاقه فراوان خودش به این تیم و بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری سخن گفت. از طرف دیگر، بهرام افشاری که با کاراکتر بهتاش در این سریال به شهرت فراوانی رسید و حالا حضوری پررنگ در سریال‌های پلتفرم نمایش خانگی و فیلم‌های سینمایی دارد استقلالی است. او رابطه بسیار گرمی با جواد نکونام دارد، تا جایی که همین چند ماه قبل پیش از شروع فصل در تمرینات استقلال حاضر شد و با نکونام و شاگردانش تمرین کرد. قاعدتاً اگر پایتخت ساخته شود بهرام افشاری هم در آن حضور پیدا خواهد کرد.

حضور نوروزی؟

امسال ماه مبارک رمضان پیش از شروع نوروز ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و علی القاعده سریال‌های مناسبتی باید به شکل واحد تولید شوند. دیروز صحبت بر سر آن بود که اگر روند تصویربرداری سری جدید پایتخت از اواسط آذر ماه آغاز شود، عید نوروز می توانیم این سریال پرطرفدار را همراه با بازیگران استقلالی آن تماشا کنیم اما اگر کار به تعطیلات نوروزی نرسد، به احتمال فراوان پایتخت و رفقای جواد نکونام را در تابستان سال آینده خواهیم دید.

بهرام افشاری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها