کد خبر: 638319
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۰۳:۵۰:۰۴
| |

دو نابغه فوتبال ایران از زبان امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم سایه پیشکسوتان فوتبال همیشه بالای سرمان باشد.

دو نابغه فوتبال ایران از زبان امیر قلعه‌نویی
کد خبر: 638319
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۰۳:۵۰:۰۴

امیر قلعه‌نویی یکی از مربیان فوتبال کشورمان است که همیشه احترام پیشکسوتان و رفقای فوتبالی‌اش را دانسته و دارد. سرمربی تیم ملی روز جمعه را با حضور در مراسم ختم مادر مجید نامجومطلق و عیادت از مجتبی محرمی سپری کرد.

به گزارش روزنامه گل، امیر قلعه‌نویی درخصوص عیادت از مجتبی محرمی گفت: واقعا متاسف هستم که مجتبی محرمی، این نابغه فوتبال ایران را روی تخت بیمارستان دیدم. آقامجتبی نه‌تنها در فوتبال، بلکه در معرفت هم نابغه است. امیدوارم هرچه زودتر حالش بهبود پیدا کند و از بیمارستان مرخص شود. برای او آرزوی سلامتی دارم. وظیفه داشتم که به عیادت ایشان بروم. او یکی از بهترین بازیکنان و از نوابغ تاریخ فوتبال‌مان است.

امیرخان از مجید نامجومطلق هم صحبت کرد: آقامجید هم مثل آقامجتبی نابغه فوتبال‌مان بود. خدا روح مادرشان را قرین رحمت کند. مجددا به ایشان تسلیت می‌گویم و بر خود وظیفه دانستم که به مراسم ختم مادر مرحوم‌شان بروم.

سرمربی تیم ملی در مورد احترام همیشگی‌اش به همبازیان و پیشکسوتان گفت: ادب حکم می‌کند که همیشه احترام پیشکوستان خود را داشته باشیم. بزرگ و کوچک هم ندارد. امیدوارم سایه پیشکسوتان فوتبال همیشه بالای سرمان باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ابوالفضل ارسالی در
    دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲

    این کلمه خان از کجا به اسم ایشان اضافه شده ویا خودشما لقب خان اعطاکردید هرچند دروه خوانین تمام شده ولی بهتر است تحقیق کنید از ایلات و دیکر بازمانده های خوانین که به چه کسی لقب خان داده میشود

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها