کد خبر: 638051
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۰:۰۶
| |

ستاره‌ای که توپ طلا را برد اما دخترش طرفداران بیشتری از او دارد! + عکس

مایکل اوون جوانترین بازیکن و گلزن انگلیس در جام‌جهانی است و یک بار هم با لباس دونات در تلویزیون ظاهر شد اما تعداد طرفداران دخترش ۴ برابر خودش هستند.

ستاره‌ای که توپ طلا را برد اما دخترش طرفداران بیشتری از او دارد! + عکس
کد خبر: 638051
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۰:۰۶

مایکل اوون قبل از اینکه به شکل دونات در تلویزیون ظاهر شود توپ طلا را برده بود، اما حتی این مورد هم به او کمک نکرد تا در اینستاگرام از دخترش پیشی بگیرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سان، مهاجم سابق لیورپول در سال ۲۰۰۱ پس از کمک به قرمزها برای قهرمانی در جام یوفا، جام حذفی و جام اتحادیه، این جایزه را دریافت کرد. او در طول سال ۳۶ گل برای باشگاه و تیم ملی به ثمر رساند و رائول و الیور کان را برای رسیدن به این افتخار شکست داد.

این مهاجم که در ۱۸ سالگی ملی‌پوش شد، ۴۰ گل در ۸۹ بازی ملی برای انگلیس به ثمر رساند و در سال ۱۹۹۸ جوان‌ترین بازیکن و گلزن انگلیس در جام‌جهانی شد. اوون در رئال مادرید، نیوکاسل، منچستریونایتد و استوک نیز بازی کرد و در سال ۲۰۱۳ در سن ۳۳ سالگی بازنشسته شد. او اکنون کارشناس تلویزیونی و همچنین سفیر باشگاه لیورپول است.

اوون سال گذشته با حضور در سری سوم «خواننده نقابدار» و پوشیدن لباس دونات طرفداران را شوکه کرد. اما با وجود حضور در این برنامه نتوانست به شهرت دخترش دست پیدا کند. جما که اینفلوئنسر و سوارکار است ۱.۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و پدرش را تنها ۴۸۲ هزار نفر در این پلتفرم دنبال می‌کنند.

مایکل اوون-2

مایکل اوون-3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها