کد خبر: 637469
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۵۵:۱۱
| |

برزگر: تیلور را نبریم داغ آن تا ابد بر پیشانی کشتی ما می‌ماند

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی گفت: هر جا می‌رویم حرف تیلور و یزدانی است. اگر این کشتی را نبریم داغ آن تا ابد بر پیشانی کشتی ما می‌ماند.

برزگر: تیلور را نبریم داغ آن تا ابد بر پیشانی کشتی ما می‌ماند
کد خبر: 637469
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۵۵:۱۱

منصور برزگر که یکی از میهمانان مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی در فدراسیون بود، گفت: خوشحالم از الان فکر المپیک هستید هرچند حالا هم دیر است. در همه جا تصمیمات چهار ساله و المپیکی است اما ما اینطور نیستیم. فرصت نمی‌دهیم کسی چهار ساله کار کند. همیشه در ورزش ضرر و در آستانه المپیک سرمربی عوض کردیم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: شما 10 مدال هم گرفته باشید مدال المپیک فرق دارد. کشتی از آن ماست. 80 درصد مدال‌های المپیک در این منطقه تقسیم می‌شود پس کشتی برای ما است. جایی نمی‌رویم که حرف کشتی نشود، جایی نمی‌رویم که حرف تیلور و یزدانی نباشد. اگر تیلور را نبریم داغی می‌شود که تا ابد بر پیشانی ما می‌ماند.

برزگر عنوان کرد: کشتی و وزنه برداری برای ما مدال آور هستند. باید آبروی ورزش را حفظ کنیم. 9 ماه وقت داریم و باید برنامه ریزی کنیم.

ابراهیم جوادی هم تأکید کرد که دوست دارد طلاهای جهانی‌اش را نداشت و به جای آنها طلای المپیک را می‌گرفت. جوادی چهار طلای جهانی و یک برنز المپیک در کارنامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها