کد خبر: 637388
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۲۱:۴۵:۰۰
| |

سردار، دایی می‌شود؟

روزنامه شرق نوشت: سردار کم‌و‌بیش به نیمه راهی که علی دایی طی کرده رسیده و هنوز هم دو سال تا ۳۰‌سالگی فرصت دارد. اینکه سردار بتواند بعد از ۳۰‌سالگی شبیه به علی دایی شود یا نه، یا اینکه اصلا بتواند به او برسد یا خیر، موضوعی است که فقط نیاز به گذر زمان دارد.

سردار، دایی می‌شود؟
کد خبر: 637388
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۲۱:۴۵:۰۰

روزنامه شرق گزارشی درباره سرنوشت سردار آزمون دارد و او را با علی دایی مقایسه کرده است.

به گزارش شرق، سردار آزمون بعد از چند بازی در تیم قلعه‌نویی، به طرز درخور توجهی آمار گل‌زنی‌اش را بالا برده و حالا فقط به چهار گل دیگر نیاز دارد تا رتبه دوم برترین گل‌زن تاریخ تیم ملی ایران را به دست بیاورد. سردار آزمون فعلا با ۴۶ گل زده فاصله زیادی با علی دایی دارد، ولی نکته‌ای که بسیاری را به این فرضیه خوش‌بین نگه می‌دارد، سن‌و‌سال سردار آزمون است. او با وجود آنکه در آستانه تبدیل‌شدن به دومین گل‌زن برتر تاریخ تیم ملی ایران است، فقط ۲۸‌سال دارد و بدیهی است که اگر دچار مصدومیت نشود و بتواند ریتم با‌ثبات گل‌زنی‌اش را حفظ کند، می‌تواند بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ فوتبال ایران به علی دایی نزدیک شود. اگرچه مهدی طارمی هم با ۴۱ گل زده در تعقیب سردار آزمون است، اما اختلاف سنی سه‌ساله او با سردار آزمون (طارمی ۳۱‌ساله است) این فرصت را از مهدی می‌گیرد.

این روزنامه افزوده است: نکته درخور تأمل دیگر که نباید از یاد برد، این است که علی دایی تازه پس از ۳۰‌سالگی موتور گل‌زنی‌اش به طرز وحشتناک‌تری روشن شد و توانست گل‌های بسیار زیادی بزند. حالا سردار کم‌و‌بیش به نیمه راهی که علی دایی طی کرده رسیده و هنوز هم دو سال تا ۳۰‌سالگی فرصت دارد. اینکه سردار بتواند بعد از ۳۰‌سالگی شبیه به علی دایی شود یا نه، یا اینکه اصلا بتواند به او برسد یا خیر، موضوعی است که فقط نیاز به گذر زمان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها