کد خبر: 637258
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۸:۳۰:۴۶
| |

روزنامه جوان:

اعتراض به اظهارات فوتبالیستی که خودروی ۱۰۰ میلیاردی وارد کرد؛ رفتار و گفتار اهالی فوتبال نمک روی زخم قهرمانان و مدا‌ل‌آوران است

روزنامه جوان نوشت: نخستین بار نیست که رفتار و گفتار اهالی فوتبال نمک می‌شود روی زخم قهرمانان و مدال‌آوران سایر رشته‌ها.

اعتراض به اظهارات فوتبالیستی که خودروی ۱۰۰ میلیاردی وارد کرد؛ رفتار و گفتار اهالی فوتبال نمک روی زخم قهرمانان و مدا‌ل‌آوران است
کد خبر: 637258
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۸:۳۰:۴۶

روزنامه جوان به شدت از تبعیض موجود میان قهرمانان رشته‌های ورزشی و فوتبالیست‌ها انتقاد کرده است. 

به گزارش جوان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • ۲۴ ساعت بعد از آنکه یونس امامی ربع‌سکه تقدیمی مسئولان شهریار را پس داد و با دلخوری مراسمی را که برای تقدیر از او گرفته بودند ترک کرد، گفت‌وگویی از مدافع پرسپولیس منتشر شد که در آن به خودروی وارداتی با ارزش ۱۰۰ میلیارد اشاره کرد.
  • چند جمله کوتاه کنعانی‌زادگان کافی بود برای تازه کردن داغ دل قهرمانان کشور. قهرمانان و مدال‌آورانی که سال‌هاست پرچم پرافتخار ایران را در دنیا به اهتزاز درمی‌آورند، چند جمله‌ای که نشان از یک تبعیض ۱۰ هزار برابری داشت. تبعیض ربع سکه حداکثر ۱۰ میلیونی تا خودروی ۱۰۰ میلیاردی!
  • نخستین بار نیست که رفتار و گفتار اهالی فوتبال نمک می‌شود روی زخم قهرمانان و مدال‌آوران سایر رشته‌ها. همین چند ماه قبل و در روزهای گرم تابستان بود که حضور کنعانی‌زادگان در باشگاه پرسپولیس با خودروی نارنجی‌رنگ لاکچری خبر‌ساز شد، درست در روز‌هایی که بسیاری از ورزشکاران از شرایط آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی شاکی بودند و دست‌آخر نیز کاروانی کیفی برای کاهش هزینه‌ها راهی هانگژو شد تا مسائل مالی سدی شود مقابل ورزشکارانی که سال‌ها برای حضور در المپیک آسیایی تلاش کرده بودند. این‌بار، اما داغ حرف‌های کنعانی‌زادگان بیش از هر زمان دیگری بود. شاید به دلیل فاصله زمانی کوتاه از تجلیل پرحرف و حدیثی که از قهرمان کشتی آزاد ایران شده بود!
  • آخرین باری که تیم ملی فوتبال ایران در یک رقابت مهم بین‌المللی روی سکو رفت آنقدر دور است که شاید کمتر کسی به یاد بیاورد، اما برای تقدیر از فوتبال و پرداخت پاداش در این رشته نیازی به رفتن روی سکو نیست و تنها کسب یک برد کافی است تا آقایان را چنان ذوق‌زده کند که با چمدانی پر از پول کشور خارج شوند تا عرق فوتبالیست‌ها خشک نشده از آن‌ها تجلیل کنند! اما در سایر رشته‌ها قوانین پرداخت پاداش چنان سفت و سخت است که مولای درز آن نمی‌رود، یعنی ورزشکاران حتی در صورت کسب خوشرنگ‌ترین مدال هم نمی‌توانند امید زیادی داشته باشند تا تمام وعده‌های پاداشی که به آن‌ها داده شده محقق شود، یعنی دریافت سکه جای حواله سکه، آن‌هم با قیمتی متفاوت یا تحویل کلید آپارتمان و بازپس‌گیری آن به دلیل مشکلات اداری و تحویل خودروی دزدی در رشته‌های دیگر امری طبیعی است و این تازه جدا از تقدیر‌های عجیب و غریبی، چون دادن ست مردانه به ورزشکار زن و تقدیر با ست چایخوری و کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها