کد خبر: 636527
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۸:۲۰:۲۵
| |

بازخوانی یک اتفاق عجیب؛

تتلو به تمرین پرسپولیس رفت؛ جای خالی علی کریمی را پر می‌کنم

پرسپولیس ۹ سال قبل در چنین روزی یک اتفاق عجیب و غریب را در تمرین خود تجربه کرد.

تتلو به تمرین پرسپولیس رفت؛ جای خالی علی کریمی را پر می‌کنم
کد خبر: 636527
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۸:۲۰:۲۵

رابطه اهالی موسیقی و فوتبالیست‌ها از دیرباز با یکدیگر خوب بوده و همچنان هم این ارتباط وجود دارد اما بازیکنان پرسپولیس اواخر مهر سال ۱۳۹۳ قبل از شروع تمرین ناگهان با صحنه عجیبی مواجه شدند و فردی را مقابل خود دیدند که اصلا انتظار دیدنش را نداشتند.

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین مقصودلو که با نام هنری امیر تتلو در عرصه موسیقی فعالیت می‌کرد و قبلا علاقه‌اش به پرسپولیس را ابراز کرده بود، با لباس ورزشی در کنار سرخ‌پوشان حاضر و با آن‌ها مشغول تمرین شد. گزارش حضور تتلو در جمع پرسپولیسی‌ها روز پنج‌شنبه ۲۴ مهر سال ۱۳۹۳ در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب بسیار زیادی پیدا کرد. البته پرسپولیسی‌ها و حمید درخشان سرمربی این تیم با دیدن چنین صحنه‌ای شوکه شده بودند اما به رسم مهمان‌نوازی برخورد گرم و خوبی با این خواننده داشتند.

تتلو که پیراهن شماره ۸ را بر تن کرده بود، تاکید داشت که می‌خواهد جای خالی علی کریمی را برای پرسپولیس پر کند! او همچنین به بازیکنان این تیم می‌گفت از روز شنبه آینده (یعنی ۲۶ مهر ۱۳۹۳) به طور جدی تمریناتش را شروع می‌کند تا آمادگی بدنی‌اش در حد رسیدن به لیگ برتر شود!

پس از پایان تمرین، گروهی از مربیان و عوامل باشگاه پرسپولیس مدعی شدند حضور امیر تتلو در تمرین آن‌ها بدون هماهنگی بود و نمی‌دانستند که فرد مورد نظر می‌خواهد با پرسپولیس تمرین کند اما تتلو در واکنش به این حرف‌ها مدعی شد بدون دعوت و هماهنگی نرفته بلکه پرسپولیسی‌ها قبلا خودشان از او برای انجام چنین کاری دعوت کرده بودند.

 

تتلو تمرین پرسپولیس

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها