کد خبر: 636525
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

انگیزه دریافت پاداش نجومی از سوی یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: قولش را به همسرم دادم!

گفته می‌شود یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قول پاداش نجومی فدراسیون را قبل از دریافت آن به همسرش داده بود!

انگیزه دریافت پاداش نجومی از سوی یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: قولش را به همسرم دادم!
کد خبر: 636525
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰

دریافت پاداش 20 هزار دلاری از سوی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی حسابی خبرساز شد و مردم را عصبانی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از دغدغه‌های اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در چند ماه منتهی به جام جهانی و بعد از آن میزان پاداش مصوب برای آنها از درآمد صعود به جام جهانی بود. رد پای این مساله را می‌شود در ماجرای عزل رئیس فدراسیون هم دید.

حال یک منبع آگاه ضمن یک گفت‌وگوی دوستانه با خبرنگار اعتمادآنلاین به نکته‌ای اشاره کرد که هم بانمک است هم قابل تامل!

این فرد مطلع تعریف می‌کرد در یک جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در حالی که موضوعات مهمی از قبیل اردوی تیم ملی، بازی‌های دوستانه و تامین منابع برای پیشبرد توسعه فوتبال مطرح بوده، برخی از اعضا مدام تاکید می‌کردند هرچه سریع‌تر بحث میزان پاداش اعضا مورد بررسی قرار بگیرد و تصویب شود و می‌گفتند اول باید تکلیف پاداش مشخص شود! یکی از این افراد وقتی با انتقاد سایرین مواجه می‌شود که به او می‌گویند چرا فقط به این مساله فکر می‌کنی، پاسخ می‌دهد: قولش را به همسرم دادم!

در نهایت بعد از اتمام جام جهانی و با وجود عملکرد ضعیف تیم ملی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هر کدام 20 هزار دلار پاداش به صورت نقدی دریافت کردند که این اقدام انتقادات بسیار زیادی به دنبال داشت. با این حال اعضای هیات رئیسه از دریافت چنین پاداشی آن هم در شرایط اقتصادی وخیم مردم و فدراسیون دفاع کردند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها