کد خبر: 635986
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۶:۲۵:۲۵
| |

کری اولونگا برای پرسپولیس و رونالدو!

ستاره کنیایی الدحیل می‌گوید این تیم با عبور از تمام موانع به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد‌.

کری اولونگا برای پرسپولیس و رونالدو!
کد خبر: 635986
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۶:۲۵:۲۵

مایکل اولونگا، ستاره کنیایی الدحیل که دو بار عنوان برترین گلزن لیگ ستارگان قطر را کسب کرده است، در گفتگویی با وب‌سایت لیگ ستارگان در خصوص شرایط تیمش گفت: ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم. هنوز جا برای پیشرفت بیشتر و کسب نتایج فوق‌العاده داریم. در دوره گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم اما به سطح واقعی خودمان نرسیدیم.

به گزارش ورزش سه، وی افزود: طبیعتا سطح لیگ نسبت به فصل گذشته بهتر شده و تیم‌های زیادی با بازیکنان با تجربه و باکیفیت قرارداد بسته‌اند و سطح رقابت‌ها بالاتر رفته است. من مطمئن هستم که ما شاهد پیشرفت بیشتری در سطح بازیکنان خارجی و داخلی خواهیم بود که تأثیر مثبتی بر تیم ملی قطر خواهد داشت.

اولونگا در خصوص رقابت برای کسب عنوان بهترین گلزن گفت: رقابت با سایر بازیکنان و کسب عنوان بهترین گلزن به عنوان یک مهاجم احساس فوق‌العاده‌ای است. این نشان دهنده اشتیاق و عطش موفقیت است و یک اتفاق بزرگ است. بنابراین وقتی برای تیم بزرگی مانند الدحیل بازی می‌کنید، باید این مسئولیت و ماموریت را هم بر عهده بگیرید.

این مهاجم کنیایی در مورد جاه‌طلبی‌های خود با الدحیل گفت: ما به عنوان بازیکنان الدحیل در تلاش هستیم تا در تمام مسابقات برای کسب همه عناوین موجود رقابت کنیم. باید بهترین نتایج را بگیریم و این کار آسانی نیست اما با گروه بازیکنانی و کادر فنی که در اختیار داریم می‌توانیم رقابت کنیم.

او درباره بهترین لحظات حضور خود در الدحیل توضیح داد: گل اولم در لیگ همچنان در خاطرم است و همچنین من دو بار پیاپی جایزه برترین گلزن را کسب کردم. قهرمانی در امیرکاپ در فصل 2021-2022 و همچنین صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2022 بهترین لحظات من در الدحیل بود. احساس خوبی دارم و از زمانی که به الدحیل پیوستم، تقریباً تمام عناوین را به دست آورده است و می توانم بگویم تمام مدت حضور من در قطر فوق العاده بوده است و مهمترین چیز احساس مردم است.

اولونگا در خصوص رقابت با 40 باشگاه آسیایی در نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سطح مسابقات بسیار بالاست و تیم‌ها، بازیکنان بزرگی دارند و این زیبایی فوتبال است. برای بهترین بودن، باید با بهترین ها مسابقه داد و پیروز شد. ما از این چالش لذت می‌بریم. آسان به نظر نمی‌رسد، اما هیچ چیز غیرممکنی در فوتبال وجود ندارد. الدحیل توانایی غلبه بر همه سختی‌ها و موانع و صعود به مرحله بعد را دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها