کد خبر: 635774
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۷:۵۰:۵۶
| |

اخراج یک سرمربی برای تبریک تولد پوتین!

سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد.

اخراج یک سرمربی برای تبریک تولد پوتین!
کد خبر: 635774
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۷:۵۰:۵۶

ولادیمیر یووانوویچ، سرمربی صربستانی باشگاه سمسراهای استونی به‌دلیل تبریک تولد ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) اخراج شد.

به گزارش تسنیم، یووانوویچ در پیامش خطاب به پوتین نوشت: برای من اکنون او بهترین فرد در جهان است. او برای آزادی می‌جنگد. او نه‌تنها برای روسیه، بلکه برای همه ما می‌جنگد. بسیاری از صرب‌ها اکنون در دونباس کنار روس‌ها هستند و کمک می‌کنند، البته در صربستان افرادی هستند که فکر می‌کنند ناتو آینده ماست، آنها کمتر از ۲۰ درصد هستند اما هیچ‌کس به آنها ظلم نمی‌کند، به این می‌گویند دموکراسی، هیچ‌کس درگیری نمی‌خواهد. من فکر می‌کنم روس‌ها و اوکراینی‌ها مانند صرب‌ها و مونته‌نگرویی‌ها ارتباط نزدیکی با هم دارند.

ولادیمیر یووانوویچ در پایان دسامبر سال گذشته با امضای قراردادی به‌مدت یک سال و نیم هدایت باشگاه سمسراهای استونی، قهرمان چندین دوره این کشور را به‌عهده گرفت.

این سرمربی صربستانی پس از اخراجش از باشگاه استونیایی به‌دلیل تبریک تولد پوتین از روسیه درخواست کمک کرد و اظهار داشت: اکنون پیدا کردن کار برای من دشوار خواهد بود، خوشحال می‌شوم اگر کسی به من کمک کند، به‌عنوان مربی آماده هستم به هر باشگاهی کمک کنم. می‌دانم که روسیه لیگ قدرتمندی دارد، صرب‌ها و برزیلی‌ها در آنجا بازی می‌کنند. خوشحال می‌شوم اگر کسی به من کمک کند به سر کار برگردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها