کد خبر: 635697
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۰:۱۲:۰۶
| |

خبر بد برای یحیی؛ ستاره پرسپولیس حداقل سه بازی را از دست داد!

با مشخص شدن میزان مصدومیت هافبک دفاعی پرسپولیس به نظر می رسد او حداقل سه بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد.

خبر بد برای یحیی؛ ستاره پرسپولیس حداقل سه بازی را از دست داد!
کد خبر: 635697
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۰:۱۲:۰۶

 گفته می شود بعد از معاینات اولیه و تصویربرداری از ناحیه مصدوم میلاد سرلک این بازیکن هم مثل وحید امیری از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است.

به گزارش ورزش سه، با در نظر گرفتن این مصدومیت، سرلک سه تا چهار هفته دور از تمرین گروهی و مسابقه خواهد بود.بدین ترتیب او ضمن از دست دادن بازی‌های تیم ملی در اردن ، احتمالا حداقل سه بازی بعدی پرسپولیس را از دست خواهد داد.

پرسپولیس پنجشنبه هفته آینده باید در ورزشگاه پاس قوامین مقابل پیکان بازی کند، بعد از آن در تاریخ 2 آبان میزبان استقلال تاجیکستان است و سپس در تاریخ 8 آبان در انزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت.این سه بازی پرسپولیس تا سه هفته بعد برگزار خواهد شد و به نظر می رسد شماره 10 سرخ ها در این سه مسابقه قطعا غایب خواهد بود و باید تلاش کند تا به دیدار 16 آبان تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در دوشنبه برسد.

با مصدومیت میلاد سرلک و در نظر گرفتن دوری طولانی مدت یاسین سلمانی و البته نامشخص بودن زمان بازگشت مهدی ترابی و وحید امیری مشکلات یحیی گل محمدی در بازگشت به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد خواهد شد و او از حالا باید به فکر ترکیب و سیستم های متفاوت باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها