کد خبر: 633562
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۰:۱۵:۴۷
| |

دخترخانم آقای مدیرعامل در سفر پرسپولیس به قطر هم مترجم می‌شود؟!

از جمله اتفاقات عجیب و غیرقابل‌انتظار در بازی پرسپولیس مقابل النصر حضور یک خانم منسوب به مدیریت این تیم در هتل اسپیناس پالاس بود.

دخترخانم آقای مدیرعامل در سفر پرسپولیس به قطر هم مترجم می‌شود؟!
کد خبر: 633562
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۰:۱۵:۴۷

هفته گذشته و پس از انتشار تصاویر حضور کاروان تیم النصر عربستان در هتل اسپیناس پالاس تهران، چند تصویر خاص بسیار جنجال‌برانگیز شد.

به گزارش خبرورزشی، انتشار عکس‌های گروه مستقبلین باشگاه پرسپولیس که بین آن‌ها و در کنار کریستیانو رونالدو یک خانم جوان هم حضور داشت، بلافاصله از سوی رسانه‌ها مورد این پرسش واقع شد که نقش آن خانم در مراسم خوش‌آمدگویی و اهدای یادگاری به CR7 چه بوده است. موضوعی که چندی بعد این‌گونه توجیه شد که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای برقراری ارتباط کلامی بهتر با ستاره پرتغالی، از فرزندش به عنوان مترجم در این ملاقات استفاده کرده! این واکنش پرسش و انتقادات بیش‌تری را از سوی رسانه‌ها، هواداران و چهره‌های مختلف در پی داشت.

 حالا و در آستانه سفر کاروان تیم پرسپولیس به دوحه این سوال مطرح است که آیا باز هم این خانم در سفر تیم پرسپولیس به قطر، همراه کاروان سرخ‌پوشان خواهد شد تا زحمت مترجمی را به دوش بکشد یا خیر!

دیدار تیم‌های الدحیل و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، هفته آینده در  روز دوشنبه دهم مهرماه از ساعت ۲۱:۳۰ در شهر دوحه برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها