کد خبر: 633440
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

آمار و ارقامی مهم از حامی مالی استقلال؛ آیا آبی‌ها اسپانسر ورشکسته گرفته‌اند؟

مروری بر اخبار روزهای گذشته مبنی بر عدم پرداخت پول به بازیکنان وضعیت بدی را در فضای هواداری برای باشگاه استقلال به وجود آورده است.

آمار و ارقامی مهم از حامی مالی استقلال؛ آیا آبی‌ها اسپانسر ورشکسته گرفته‌اند؟
کد خبر: 633440
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۰۹:۵۰:۰۰

پس از دو ماه سرگردانی مسئولان باشگاه استقلال برای جذب اسپانسر سرانجام اعلام شد شرکت اپراتوری تلفن همراه رایتل به عنوان اسپانسر فصل جدید باشگاه استقلال معرفی شده است.

به گزارش خبرورزشی، اما مروری بر اخبار سال گذشته مشخص می‌کند این شرکت در پاییز سال پیش تا آستانه ورشکستگی پیش رفته بود. اخباری که در آذر ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد حکایت از آن داشت که عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به مشکلات مالی شرکت رایتل اعلام کرده بود که در حال بررسی جبران ضرر و زیان آسیب دیدگان طرف قرارداد با این شرکت هستند.

علاوه بر این در شرایطی که عنوان شده این شرکت تلفن همراه با باشگاه استقلال مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان قرارداد بسته آمار و ارقام از سود حاصله سال گذشته این شرکت حکایت از اعداد و ارقامی به مراتب کمتر از این دارد. گرچه این احتمال هست که شرکت رایتل در طی یک سال اخیر تا امروز تغییر و تحولات گسترده‌ای در امور مالی خود داشته و توانسته خودش را از شرایط بد پاییز سال گذشته جدا کند.

ناگفته نماند؛ طبق آخرین آمار و ارقام مالی منتشر شده در برخی سایت‌ها این شرکت «زیان‌ده» نیست اما صورت مالی شرکت رایتل حکایت از آن دارد که اگر هم سودی حاصل فعالیت‌های این شرکت بوده نسبت به دیگر شرکت‌های اپراتوری همراه اول به مراتب کمتر است و اعداد و ارقام حاصل از سود این شرکت طی یک سال اخیر تا امروز با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان حمایت مالی از باشگاه استقلال همخوانی ندارد.

با این وجود با ادامه‌دار شدن اعتصاب بازیکنان استقلال و مطالب منتشر شده در روزنامه‌های مکتوب و الکترونیکی همچنین رسانه‌های ورزشی رسمی و غیر رسمی و علاوه بر آنها صحبت‌هایی که طرفداران استقلال در فضای هواداری(مجازی) در این باره مطرح می‌کنند به نظر می‌رسد شرکتی که به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال معرفی شده هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید در زمینه کمک مالی به این مجموعه که همین حالا بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بدهی دارد کمکی انجام داده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها