کد خبر: 633307
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۹:۴۵:۰۹
| |

افشاگری استقلالی‌ها علیه سقف بودجه پرسپولیس آغاز شد

پرسپولیس هم مانند سپاهان درگیر پروژه تخلف از سقف بودجه شده و اگر این مسئله اثبات شود، دردسرهای بزرگی انتظارش را می‌کشد

افشاگری استقلالی‌ها علیه سقف بودجه پرسپولیس آغاز شد
کد خبر: 633307
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۹:۴۵:۰۹

چند روز پس از اینکه فدراسیون فوتبال حکم به جریمه چند میلیاردی باشگاه سپاهان و البته کسر امتیاز از طلای پوشان اصفهانی بابت تخلف از قانون موسوم به سقف بودجه را داد، پای پرسپولیس هم به میان کشیده شد و حالا برخی از عوامل فدراسیون با صراحت می‌گویند که پیرامون احتمال تخلف از سوی این باشگاه پرونده‌هایی در دست بررسی است.

به گزارش خبرورزشی، البته هنوز هیچ حکمی صادر نشده است و حتی اگر پرسپولیس محکوم هم بشود، دقیقاً مانند سپاهان اجازه تجدید نظرخواهی دارد اما نکته اینجاست که استقلال به عنوان باشگاهی که مدیرعاملش در تلویزیون با صراحت عنوان کرد سقف بودجه را دور نزده در بحث پرسپولیس نقش‌آفرینی کرده است.

بر اساس شنیده‌های ما، چندی قبل هنگامی که مدیران ارشد استقلال پرسپولیس سپاهان برای بررسی تخلف احتمالی سپاهان از قانون سقف بودجه در فدراسیون حضور یافته بودند، نماینده استقلال مدعی شد که علاوه بر سپاهانی‌ها، پرونده‌ها و مدارک مربوط به باشگاه پرسپولیس هم باید مد نظر قرار گرفته و بررسی شوند چون بحث‌هایی در مورد این باشگاه هم مطرح است.

البته در آنجا مدیران فدراسیون به استقلالی‌ها گفتند این جلسه فعلاً مربوط به بحث تخلف احتمالی سپاهان است و اگر قرار باشد قضیه پرسپولیس مد نظر قرار بگیرد، باید در زمانی دیگر انجام شود. در آن روز پرونده پرسپولیس بررسی نشد اما استقلال در همان جلسه رسمی به این ماجرا اشاره کرد و خواهان پیگیری پرونده حریف سنتی خود در ارتباط با ماجرای سقف بودجه شد. داستانی که اگر به ضرر پرسپولیس تمام شود قطعاً جنجالی به مراتب بزرگتر از ماجرای محرومیت سپاهان به راه می‌اندازد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها