کد خبر: 632639
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۵:۰۰
| |

اظهارنظر عجیب محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با «اعتماد»:

قول می دهم پرسپولیس بازی را می برد/ ایرانی‌ها با دیدن رونالدو بچه شدند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی می گوید مطمئن است سرخ ها النصر را می برند، البته شاید هم بازی مساوی شود!

قول می دهم پرسپولیس بازی را می برد/ ایرانی‌ها با دیدن رونالدو بچه شدند!
کد خبر: 632639
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۵:۰۰

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه خالی از‌ تماشاگر از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و همبازی‌هایش پذیرایی می‌کنند. 

به گزارش روزنامه اعتماد، محمدرضا مهدوی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس و تیم ‌ملی کشورمان در خصوص حضور رونالدو در ایران به خبرنگار «اعتماد» گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در مقابل النصر قرار می‌گیرد و به امید پروردگار می‌تواند برنده بازی باشد! از طرفی ستاره‌های بی‌نظیری در تیم مقابل بازی می‌کنند و از بهترین‌ها هستند. مخصوصا رونالدو که فکر می‌کنم ۸۵ میلیون ایرانی دوستش دارند و دوست دارند او را ببینند و با او عکس بگیرند. همین که حالا در ایران حضور دارد و بچه‌ها بتوانند او را از نزدیک ببینند خیلی عالی می‌شود! 

از مهدوی پرسیدیم منظورش کدام بچه‌هاست که پاسخ جالبی داد: خیلی از عزیزان دوست دارند با او عکس بگیرند و منظور از بچه‌ها همان ۸۵ میلیون ایرانی است! همه مردم بچه می‌شوند وقتی چنین ذوق و شوقی را در دنیای واقعی و مجازی می‌بینیم. همه اشتیاق زیادی دارند که این ستاره بی‌نظیر را از نزدیک ببینند. برای ما بچه حساب می‌شوند! این کودک درون مردم است که این اتفاق را رقم می‌زند اما برای پرسپولیس هیچ تفاوتی ندارد و آن ۱۱ نفری که انتخاب می‌شوند باید از بهترین‌ها باشند و امیدوارم بیرانوند هم به این بازی برسد.

محمدرضا مهدوی

مهدوی ادامه داد: درباره دوستداران رونالدو این را هم اضافه کنم در دنیای واقعی مدیران باشگاه یا مدیر برنامه‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند که بازیکنی که چند صد میلیون دلار دستمزد می‌گیرد باید از کنارش این پول را در بیاورند. مدیر تبلیغاتی دارند، مدیر برنامه‌ریزی دارند، اینها باید یک کارهایی انجام دهند تا از این بابت یک درآمدزایی داشته باشند ضمن اینکه حالا که رونالدو در ایران است از لحاظ امنیتی باید خیلی مراقب باشند . مهدوی در خصوص بازی پرسپولیس و النصر هم نظر جالبی دارد! وی در خصوص قول برد پرسپولیس مقابل النصر به خبرنگار «اعتماد» گفت: این را به شما قول می‌دهم که پرسپولیس بازی را می‌برد! البته این را بگویم در تدابیری که یحیی اندیشیده مصدومیت و محرومیت نقشی نداشته، اما وقتی می‌بینیم بیرانوند مصدوم است خب شرایط هم خیلی سخت می‌شود. چه بخواهیم چه نخواهیم ‌بیرانوند نفر اول آسیاست. رسیدن او به بازی با شرایط آرمانی خیلی متفاوت است یا شاید مثلا‌ پورعلی‌گنجی آن شرایط آرمانی خودش را نداشته باشد. باز هم به شما قول می‌دهم پرسپولیس برنده‌ است. وقتی ایمان‌ و اعتقاد دارم به این ‌تیم این قول را می‌دهم. البته تاکید می‌کنم بدون مصدوم‌ و‌ محروم! 

پیشکسوت پرسپولیس درباره‌ پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: بدون مصدوم و محروم پرسپولیس یک بر هیچ می‌برد، اما با مصدوم و محروم ‌هم نتیجه مساوی می‌شود! 

مهدوی در پایان گفت: آرزویم این است ورزشگاه باز شود و تماشاگران عزیز بتوانند به استادیوم بیایند. یک مطلبی خواندم که در حال رایزنی هستند تا این اتفاق رخ دهد که عالی می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها