کد خبر: 632589
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

استقبال افراطی از رونالدو و دادن هدایای پرهزینه و گزاف، شان فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد

روزنامه جوان نوشت: استقبالی این‌چنین افراطی از رونالدو و دادن هدایای پرهزینه و گزاف به او هیچ توجیه منطقی نمی‌تواند داشته باشد و شأن باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد.

استقبال افراطی از رونالدو و دادن هدایای پرهزینه و گزاف، شان فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد
کد خبر: 632589
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۷:۴۰:۰۰

 روزنامه جوان از مدیریت تیم پرسپولیس به دلیل اهدای هدایای گزاف به رونالدو انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، دیروز هواداران فوتبال استقبالی متـفـاوت از کریستیانو رونالدو کردند. استقبالی که حتماً در ذهن فوق‌ستاره پرتغالی خواهد ماند. هرچند این شور و هیجان با برخی رفتار‌های سخیف مسئولان فوتبال جور درنیامد. درست در لحظاتی که یحیی و شاگردانش به شکست حریف پرستاره خود می‌اندیشیدند، کادر مدیریتی مثل همیشه در فکر‌های دیگری بود که متأسفانه شأن باشگاه بزرگی، چون پرسپولیس را زیر سؤال برد. درویش بی‌توجه به ناراحتی بازیکنان تیم از عدم دریافت مطالباتشان در تدارک چنان استقبالی از رونالدو بود که بی‌تردید ستاره پرتغالی خود نیز تصورش را نمی‌کرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشته است: تردیدی نیست که رونالدو حتی در واپسین روز‌های فوتبال خود هم یکی از ستاره‌های نامدار فوتبال دنیاست، اما در هر صورت امروز او در ترکیب تیم حریف پرسپولیس قرار دارد و استقبالی این‌چنین افراطی از رونالدو و دادن هدایای پرهزینه و گزاف به او هیچ توجیه منطقی نمی‌تواند داشته باشد و شأن باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها