کد خبر: 632381
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۳:۴۰:۰۲
| |

رقص عاشقانه جورجینا همراه با رونالدو/ این فیلم غیرمنتظره رکورد شکست!

رقص جورجینا و کریس رونالدو توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

رقص عاشقانه جورجینا همراه با رونالدو/ این فیلم غیرمنتظره رکورد شکست!
کد خبر: 632381
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۳:۴۰:۰۲

جورجینا رودریگس چیزی بیش از یک شریک زندگی برای اسطوره فوتبال، کریستیانو رونالدو است. او خود را به عنوان یک مدل بااستعداد، اینفلوئنسر و اکنون یک تهیه‌کننده موسیقی معرفی کرده است. مستند او در نت‌فلیکس، «من جورجینا هستم»، سفر و دستاوردهای او را به نمایش گذاشت و او را به‌عنوان یک فرد موفق در جایگاه خود معرفی کرد. در حال حاضر او با رسیدن به جایگاه شماره ۱ در نمودارهای جهانی، خود را در صنعت موسیقی نیز ثابت کرده است.

به گزارش خبرورزشی، رودریگس با بیش از ۵۰میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، طرفداران زیادی دارد که مشتاقانه منتظر هر حرکت او هستند. سباستین یاترا خواننده کلمبیایی نیز درسال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را با موسیقی خود تجربه کرده و ۳۰میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام جمع کرده است. اخیرا، رودریگس و یاترا برای یک پروژه خاص که طرفداران را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است، همکاری کرده‌اند.

سباستین یاترا اخیرا آهنگی جذاب با عنوان Energia Bacana منتشر کرده و برای غافلگیر کردن طرفداران، جورجینارودریگس در این موزیک ویدیو حضور پیدا کرد. این موزیک ویدیو همچنین یک قطعه کوتاه از خود کریستیانو رونالدو که در حال رقصیدن با جورجینا است را به نمایش گذاشت. این ویدیو با حضور جورجینا و رونالدو به سرعت به رتبه اول در نمودارها صعود کرد و تبدیل به پرطرفدارترین ویدیو در سراسر جهان شد!

برای جشن گرفتن این موفقیت باورنکردنی، رودریگس در استوری اینستاگرام خود این خبر هیجان‌انگیز را با میلیون‌ها دنبال‌کننده خود به اشتراک گذاشت. او همچنین از حمایت گسترده هواداران خود تشکر کرد.

پس از موفقیت مستند جورجینا در نت‌فلیکس، راه یافتن او به صنعت موسیقی نشان‌دهنده تطبیق‌پذیری و توانایی او برای درخشش در حوزه‌های خلاقانه متعدد است.

رونالدو جورجینا رقص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها