کد خبر: 632112
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۴ ۱۶:۰۵:۵۱
| |

سخنگوی AFC هواداران پرسپولیس را ناامید کرد

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار پرسپولیس و النصر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

سخنگوی AFC هواداران پرسپولیس را ناامید کرد
کد خبر: 632112
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۴ ۱۶:۰۵:۵۱

فقط چهار روز تا برگزاری دیدار النصر و پرسپولیس زمان باقیمانده است. سرخپوشان با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محکوم شده اند. این رأی به دلیل شکایت باشگاه گوا هند صادر شد و به همین دلیل شاگردان گل محمدی بدون حمایت هواداران خودی باید به مصاف یاران رونالدو بروند.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس امیدوار بود تا بتواند با درخواست فرجام خواهی از AFC، این رأی را تغییر دهد ولی پاسخ سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، آب سردی را بر پیکر هواداران این تیم ریخت و او اعلام کرد که این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

نضال بحران، سخنگوی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی که با برنامه فی المرمى داشت، اعلام کرد که تمامی بازی های لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران برگزار می شود بجز دیدار پرسپولیس و النصر که به دلیل محرومیت انضباطی تیم ایرانی، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به انجام خواهد رسید.

بحران افزود: جریمه پرسپولیس از سال 2021 بر اساس تخلف تیم ایرانی برای این باشگاه در نظر گرفته شده بود، در حالی که این جریمه به دلیل برگزاری مسابقات به صورت متمرکز در یک کشور، در دوره گذشته به تعویق افتاده بود.

بحران در خصوص درخواست مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران مبنی بر لغو این محرومیت و عدم اعمال آن در بازی النصر به دلیل تمایل هواداران ایرانی به تماشای کریستیانو رونالدو در زمین، گفت: ما نمی توانیم در کار کمیته برگزاری مسابقات مداخله کنیم و تایید می کنم که تصمیم گرفته شده مبنی عدم حضور هواداران در مسابقه النصر و پرسپولیس اجرا می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها