کد خبر: 631818
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۲۳:۱۸
| |

رسمی: امضای قرارداد پرسپولیس با مهاجم خارجی

نبیل باهویی با عقد قرارداد رسمی به تیم پرسپولیس ملحق شد.

رسمی: امضای قرارداد پرسپولیس با مهاجم خارجی
کد خبر: 631818
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۲۳:۱۸

مهاجم 32 ساله سوئدی در آخرین ساعات مهلت قانونی قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد. 

به گزارش رسانه باشگاه پرسپولیس، نبیل باهوئی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد را در کارنامه دارد عضو جدید ارتش سرخ خواهد بود. 

ورزش سه در این رابطه نوشت: مهاجم 32 ساله سوئدی که نامش از صبح امروز در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد سرانجام با عقد قرارداد رسمی به این تیم ملحق شد تا خرید جدید سرخپوشان پایتخت برای فصل جدید لقب بگیرد.

نبیل باهویی که فصل پیش در قطر حضور داشت، با پیراهن القطر و در کنار بشار رسن نتوانست به توفیقی برسد و بدون گل زده لیگ ستارگان را ترک کرد اما همین حضور در تیم القطر که یکی از شش تیم بالای جدول لیگ ستارگان بود، باعث شد تا مجوز ورود به فوتبال ایران را به دست آورد.

با این حال او در تیم آیک سولنا نیز آمار خوبی را از خود به جای نگذاشت تا با 22 گل در لیگ سوئد از فوتبال اروپا جدا شود و به لیگ ستارگان قطر برود. او همچنین یک تجربه کوتاه بازی در لیگ عربستان با پیراهن الاهلی را دارد که البته به دلیل نمایش ضعیف از این تیم جدا شد.

مهم‌ترین تجربه نبیل باهویی به هامبورگ برمی‌گردد اما این بازیکن در بوندسلیگا تنها 7 بار به میدان رفت و هیچ گلی هم به ثمر نرساند. وی همچنین سابقه ناموفق بازی در لیگ اردیویسه را دارد که با عملکرد خوبی از نظر گلزنی همراه نبود و حالا امیدوار است در پرسپولیس شرایط خود را بهبود بخشد.

 

 

نبیل باهوئی-2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها