کد خبر: 631776
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۳۵:۴۵
| |

اعلام داوران پرسپولیس- النصر با تیم VAR

تیم داوری ازبک قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و النصر را بر عهده دارند.

اعلام داوران پرسپولیس- النصر با تیم VAR
کد خبر: 631776
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۳۵:۴۵

 پرسپولیس ایران در حالی باید از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب هفته آینده (بیست و هشتم شهریورماه) در نخستین مسابقه‌اش در گروه E لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی به مصاف النصر عربستان برود که بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این بازی را داوران ازبک برعهده خواهند داشت.

به گزارش ورزش سه، ایلگیز تاتناشف که در فروردین‌ماه امسال به تهران آمد و مسابقه دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه را در استادیوم آزادی قضاوت کرد، دوباره باید به این شهر سفر کند تا این بار جدال حساس پرسپولیس و النصر را به همراه کمک‌های ازبک خود سوت بزند.

تاتناشف پیش از این مسابقه ملی، آخرین بار در خردادماه ۱۴۰۰ دوباره بازی ایران را قضاوت کرده بود و در دیدار هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲  در گروه C ، داور وسط دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق بود.

آخرین قضاوت این داور ۳۹ ساله ازبک برای باشگاه‌های ایرانی، در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بود که ‌در مسابقه پرسپولیس و الوحده امارات در هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جواهر لعل نهرو گوآ هند به‌عنوان داور وسط حضور داشت که سرخ پوشان آن بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری دیدار پرسپولیس و النصر را این نفرات تشکیل می‌دهند که تیم VAR هم از تایلند، ازبکستان و ژاپن انتخاب شده است:

داور: ایلگیز تانتاشف از ازبکستان

کمک اول: آندری تسپنکوف از ازبکستان

کمک دوم: تیمور گینیولین از ازبکستان

داور چهارم: آکرول رسیلایف از ازبکستان

تیم VAR: پادوم سیول کورن (تایلند)، فردوس نورسافاروف (ازبکستان) و اینوکویچی تاکاکی (ژاپن)

نماینده مسابقه: کومار سنجی از هند

ناظر داوری: چوول کوان جانگ از کره جنوبی

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها