کد خبر: 631607
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۵:۴۰
| |

اسپانسر باعث لغو اردوی تیم ملی زنان شد!

سرمربی تیم ملی زنان در مصاحبه با سایت فدراسیون نکات قابل توجهی را مطرح کرده است.

اسپانسر باعث لغو اردوی تیم ملی زنان شد!
کد خبر: 631607
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۵:۴۰

ظهر دیروز اخباری مبنی بر استعفای مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان در برخی از رسانه‌ها مخابره شد و درست چند ساعت بعد، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای با مریم آزمون ترتیب داد که در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی زنان صحبت کند.

به گزارش ورزش سه، پُر واضح بود که فدراسیون فوتبال بدین شکل خواسته است که به طور غیر مستقیم پاسخ رسانه‌ها را بدهد و بدین ترتیب مشخص شد که بر خلاف شایعات مطرح شده، همکاری سرمربی تیم ملی زنان و فدراسیون فوتبال ادامه دار خواهد بود. اما مصاحبه روز گذشته مریم آزمون یک نکته و چند ابهام داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سرمربی تیم ملی زنان در بخشی از این مصاحبه گفته است: «نتوانستیم در شهریورماه اردوی آماده سازی برای تیم داشته باشیم. اما کادر فنی با تک تک بازیکنان در ارتباط است. بچه ها در تمامی استانها  تحت نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه و آن را به ما گزارش می دهند.» 

حال سوال این است که در آستانه مسابقات حساسی که منجر به صعود به المپیک پاریس می‌شود و تیم ملی زنان ایران در آبان ماه تیم‌های قدرتمند استرالیا، فیلیپین و چین تایپه مسابقه دارد؛ آیا این سبک از هماهنگی بازیکنان و مربیان کافی است؟ تیم ملی زنان ایران در یکی از حساس‌ترین ادوار تاریخ خود در چهارم آبان ماه به مصاف استرالیا خواهد رفت؛ استرالیایی که حدود سه هفته قبل موفق شد به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان صعود کند و در مصاف با ایران از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد.

آزمون در بخش دیگری از سخنان خودش گفت: «متاسفانه دو اسپانسری که قرار بود حمایت های لازم را جهت برگزاری اردو داشته باشند، میسر نشد و نتوانستیم در شهریورماه اردوی آماده سازی برای تیم داشته باشیم» این بخش از مصاحبه آزمون هم قابل تأمل است؛ جایی که عدم استقبال اسپانسرها منجر به لغو شدن اردوی آماده‌سازی تیم ملی در آستانه این مسابقات مهم می‌شود.

مریم آزمون درحالی در انتهای این مصاحبه عنوان کرده است « پایان از تمام رسانه ها درخواست دارم که مثل همیشه یار دوازدهم تیم ملی فوتبال باشند.» که در طول دو سال گذشته‌ای که سرمربی تیم ملی بوده است همواره نشان داده که تعامل چندان خوبی با رسانه‌ها ندارد و معمولا سوالات اصحاب رسانه در خصوص تیم ملی زنان بی پاسخ مانده است. 

در مصاحبه آزمون با سایت فدراسیون هم مشخص نشد که تکلیف همزمانی مسابقات خاتون بم در جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات تیم ملی در مقدماتی المپیک پاریس چیست و کادرفنی تیم ملی به چه شکلی می‌خواهد این چالش را مدیریت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها