کد خبر: 629678
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۳۰:۰۰
| |

مدیرعامل نساجی مازندران در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

زمینه‌چینی نمی‌کنم که تیم‌های ایرانی میزبان نباشند/ از بازی‌های بعدی احتمالاً زنان هم به وطنی می‌آیند

صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران در مورد شرایط این تیم در آستانه لیگ قهرمانان با اعتمادآنلاین گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده است.

زمینه‌چینی نمی‌کنم که تیم‌های ایرانی میزبان نباشند/ از بازی‌های بعدی احتمالاً زنان هم به وطنی می‌آیند
کد خبر: 629678
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۳۰:۰۰

مدیرعامل تیم نساجی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی در حال حل شدن است.

به گزارش اعتمادآنلاین، نساجی مازندران یکی از نمایندگان باشگاه‌های کشورمان است که تا چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خودش برود. نساجی تا حالا تجربه ‌حضور در لیگ‌ قهرمانان را نداشته و‌ کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی خواهد داشت، اما کسب تجربه بازی در آسیا برای این تیم شمالی می‌تواند دستاوردهای بزرگی‌ را به همراه داشته باشد. برای بررسی آخرین وضعیت نساجی با صادق درودگر، مدیرعامل این تیم ‌قائمشهری، گفت‌وگوی کوتاهی ترتیب دادیم که ‌در ادامه ‌می‌خوانید.

صادق درودگر در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی در آستانه حضور در ‌لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: وضعیت خوبی داریم و تیم در حال تمرین کردن‌ است. تیم‌ ما هم ‌در شرایط خوبی قرار دارد و فعلاً دو مصدوم داریم که احتمالاً به بازی ما نمی‌رسند، اما یک مصدوم دیگر احتمال دارد به بازی برسد!

مدیرعامل نساجی در پاسخ به این سوال که اسم‌های بازیکنان مصدوم‌تان را نمی‌گویید؟ پاسخ داد: نه!

عضو سابق هیات‌رئیسه سازمان لیگ در واکنش به این مساله که آیا اختلاف کریم‌زاده با رحمتی علت جدایی او از نساجی بود، توضیح داد: نه! هیچ اختلاقی نداشت! متین کریم‌زاده بازیکن بزرگی است و سازمان لیگ به ما گفته بود می‌توانید از تیم ب استفاده کنید. با او قرارداد‌ نوشتیم به تیم ب برود و بعد گفتند بازیکن باید ۵۰ درصد از بازی‌هایش را انجام دهد و وقتی که تازه آخر مهر بازی‌ها شروع می‌شد، ۵۰ درصد آن می‌شد تا اسفندماه که دیگر به درد ما نمی‌خورد. برای اینکه فوتبال او آسیب نبیند ایشان را قرضی به استقلال خوزستان فرستادیم.

درودگر در پاسخ به حواشی شکل گرفته در مورد قرارداد آریا برزگر و اینکه قرارداد او مشکلی دارد یا خیر اظهار داشت: نه! هیچ مشکلی در قرارداد با آریا برزگر نیست.‌

به صادق درودگر گفتیم یکی از نقاطی که نساجی با کمبود مهره روبه‌روست سمت چپ تیم است. دنبال ترمیم آن هستید یا نه که او پاسخ داد: درباره مسائل فنی آقای رحمتی صحبت می‌کند.

مساله بعدی که با او مطرح کردیم وضعیت چمن استادیوم وطنی بود که درودگر در این زمینه گفت: وضعیت چمن استادیوم وطنی بی‌نظیر است و از همه جای ایران بهتر است!

یکی دیگر از حاشیه‌های شکل گرفته اطراف تیم نساجی درگیری یک افسر امنیتی با یک خبرنگار‌ بود. درودگر در این رابطه گفت: افسر امنیتی ما به این مسابقات نیامده، اما مساله‌ای بین یکی از بچه‌های یگان ویژه بود که مشکل حل شد!

از آنجایی که ورود زنان به استادیوم یکی از مسائل روز باشگاه‌های کشور است و به‌تازگی باشگاه نساجی هم برای پذیرایی از زنان در ورزشگاه اعلام آمادگی کرده بود این مساله را با درودگر در میان گذاشتیم. مدیرعامل نساجی در این رابطه توضیح داد: آمادگی کامل داریم و همه زیرساخت‌ها آماده شده است. با مسئولان استان و فدراسیون هم ‌هماهنگ کردیم. از بازی‌های بعد احتمالاً این کار انجام ‌می‌شود. ورزشگاه ما همه چی دارد؛ سرویس بهداشتی جدا، سکوهای جدا و راهروهای جدا دارد.

اما یکی از موضاعات مهمی که در چند روز گذشته مطرح شده بحث میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست. در ساعات بعد از قرعه‌کشی صادق درودگر به عنوان مدیرعامل یکی از تیم‌های آسیایی ایران در مصاحبه‌ای عنوان کرد ایران به دلیل آماده نبودن زیرساخت و همچنین نداشتن VAR ممکن است از میزبانی محروم شود. برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور این اظهارنظر درودگر را زمینه‌چینی برای بازی کردن تیم‌های ایرانی در کشور ثالث عنوان کردند و آن را به مسائل امنیتی ربط دادند. درودگر در این رابطه توضیح داد: نه، اصلاً اینطور نیست. یک واقعیتی وجود داشت که ‌در حال حل شدن است! فدراسیون در حال تلاش برای حل این مشکل است.

درودگر در ادامه به تلاش‌ها برای حل شدن مشکل میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی اشاره کرد و گفت: فدراسیون در حال پیگیری است و همینطور آقای امیر عبداللهیان (وزیر امور خارجه) هم پیگیر هستند. ان‌شاءالله که حل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها