کد خبر: 629058
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۰:۴۸:۱۰
| |

کودتا علیه علی‌منصور/ فولادی‌ها تبانی کردند؟

شکست ۴-۰ فولاد در برابر ملوان به همکاری علیرضا منصوریان با تیم فولاد پایان داد و حالا قرار است هدایت تیم به صورت موقت به سهراب بختیاری زاده و به صورت دائم به اسکوچیچ محول شود.

کودتا علیه علی‌منصور/ فولادی‌ها تبانی کردند؟
کد خبر: 629058
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۰:۴۸:۱۰

شرایط علیه علیرضا منصوریان در تیم فولاد آنقدر بد بود که اگر بعد از بازی با ملوان باشگاه تصمیم به حمایت از این مربی می گرفت، تماشاگران به وی اجازه کار نمی دادند و بهترین تصمیم همان پایان دادن به این همکاری بود. دیدید در بازی فولاد – صنعت نفت با سوت شروع داور تماشاگران تیم فولاد علیه علیرضا منصوریان شعارهای اعتراض آمیز سر دادند. شعارهایی که تا پایان ادامه داشت و موجب تعجب علیرضا منصوریان شد. تا جایی که خود او در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت تا به حال کسی از فاصله ی دو متری به من فحاشی نکرده بود.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان از فولاد جدا شد. او باید جدا می شد چون تماشاگران فولاد از همان روز اول او را نمی خواستند. او در اولین روز حضورش در استادیوم اختصاصی فولاد در حالی ملوان را برد که برخی از تماشاگران علیه او بودند و این فصل با شکست ۴-۰ در برابر ملوان از فولاد جدا شد. در پایان این بازی برخی شایعه کردند فولادی ها علیه علیرضا منصوریان تبانی کردند تا این مربی اردوی تیم فولاد را رها کند! شایعه ای که نه از سوی بازیکنان تیم فولاد تایید شد و نه از سوی باشگاه والبته که فولادی ها دوست ندارند به آن بپردازند. شاید این شکست تاوان جدایی علیرضا منصوریان از تیم فولاد بود. مربی ای که منبعد پیش از حضور در هر تیمی باید پالس های تماشاگران آن تیم را دریافت و بعد تصمیم گیری کند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها