کد خبر: 628207
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۱:۵۰:۴۳
| |

حمله پپ به منتقدان عربستان

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.

حمله پپ به منتقدان عربستان
کد خبر: 628207
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۱:۵۰:۴۳

هزینه هنگفت صورت گرفته از سوی عربستان سعودی باعث شد که بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا در این پنجره نقل و انتقالاتی راهی لیگ این کشور شوند. 

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی چون کریم بنزما، نیمار، فابینیو، سادیو مانه و جوردن هندرسون که شاید کمتر کسی انتظار داشت که آنها حاضر به ترک باشگاهشان و حضور در عربستان باشند، اما حالا این اتفاق رخ نداده و آنها در فصل جدید با پیراهن تیم‌های عربستانی به میدان می‌روند.

این اتفاق انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت و بسیاری مدعی شده بودند که پرداخت چنین هزینه‌هایی باعث خواهد شد که تعادل مالی در دنیای فوتبال بر هم بریزد و کار برای سایر باشگاه‌ها هم سخت شود.

گواردیولا در واکنش به منتقدان خریدهای سنگین عربستان گفت: «همه از عربستان سعودی شکایت دارند و ناراحت هستند، اما زمانی که هر باشگاهی از این کشور در باشگاه آنها را بزند، از این اتفاق استقبال خواهند کرد. 

همه در چنین شرایطی در را باز می‌کنند و فرش قرمز برای عربستان پهن می‌کنند. آنها می‌گویند چه چیزی می‌خواهی دوست من؟ ما همه چیز را خواهیم فروخت! خیلی هم خوشحال هستیم! ولی در شرایط عادی مشغول انتقاد از همه چیز هستند. اما همان افراد در را به روی عربستان باز می‌کنند!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها