کد خبر: 628071
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۱۱:۴۰:۳۰
| |

آرزوی موفقیت برای همه جز میلاد عبادی‌پور!

به نظر می‌رسد محمود افشار دوست همچنان از میلاد عبادی پور دلخور است

آرزوی موفقیت برای همه جز میلاد عبادی‌پور!
کد خبر: 628071
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۱۱:۴۰:۳۰

محمود افشار دوست پس از آنکه پس از سال‌ها به عنوان دستیار عطایی به دنیای مربیگری بازگشت، با خاطره‌ای تلخ این تیم را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، محمود افشار دوست که سابقه بازی در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در چند تورنمنت را داشت و با ایران به عنوان نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی بوسان رسید، با گذاشتن یک استوری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و هم یک کار طعنه آمیز انجام داد.

او در استوری خود نوشت: "جردن پیترسون میگه انسان در زمان چالش و موضوعات جدی به توانایی دست پیدا می‌کند که تا به آن لحظه از آن بی خبر بودند. مسابقات قهرمانی آسیا چالش خوبیه برای اثبات شایستگی و توانایی فنی خودتون و شاد کردن دل مردم است. یکی از مهم‌ترین راه‍‌های رسیدن به همدلی موفقیت است همدلی بین کادر فنی، همدلی بین بازیکنان، همدلی بین کادر و بازیکنان."

او البته با تگ کردن تمام بازیکنان جز میلاد عبادی پور یک بار دیگر دلخوری خود را از این بازیکن نشان داد، هنوز هم از میلاد به شدت دلخور است. میلاد عبادی پور چندی پیش در مصاحبه‌ای با ورزش سه گفته بود نباید مربی‌ای که ده سال از مربیگری دور بوده به کادرفنی اضافه می‌شد و این که با می‌رسیم می‌رسیم‌ گفتن‌ها در وقت‌های استراحت به جایی نخواهیم رسید. همین مصاحبه و جمله باعث دلخوری محمود افشار دوست شده است و هنوز هم آن را فراموش نکرده است.

 

افشاردوست استوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها