کد خبر: 626718
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۰۱:۴۰:۲۰
| |

عذرخواهی دختر جنجالی پس از حرکت زشت + عکس

لورن جیمز پس از دریافت کارت قرمز به دلیل ضربه‌ای که به میشل آلوزی وارد کرد، از او عذرخواهی کرد. مهاجم انگلیسی همچنین متعهد شده که از تجربیات خود درس بگیرد.

عذرخواهی دختر جنجالی پس از حرکت زشت + عکس
کد خبر: 626718
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۰۱:۴۰:۲۰

لورن جیمز ۲۱ ساله برای تیم سارینا ویگمن بسیار عالی عمل کرده است. او گل برتری مقابل دانمارک و دو گل را در پیروزی مقابل چین در مرحله گروهی به ثمر رساند. اما روز گذشته به خاطر خطا روی میشل آلوزی در دقیقه ۸۷ کارت قرمز گرفت. نتیجه بازی ۰-۰ باقی ماند و شیرزن‌ها در ضربات پنالتی به دور بعد راه یافتند.

به نظر می‌رسد هیچ حس بدی بین این دو بازیکن وجود ندارد و آلوزی بعد از بازی توئیت کرد: «ما در صحنه جهانی بازی می‌کنیم و سرشار از اشتیاق و هیجان هستیم. نهایت احترام برای لورن جیمز.» جیمز در پاسخ به آلوزی در توئیتی نوشت: «تمام عشق و احترام من برای تو. برای اتفاقی که افتاد متاسفم. همچنین برای هواداران انگلیس و هم‌تیمی‌هایم، بازی با شما و برای شما بزرگترین افتخار من است و قول می‌دهم از تجربیاتم درس بگیرم.»

ویگمن، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تماشای پیروزی ۴-۲ تیمش در ضربات پنالتی، درباره جیمز گفت: «این درس بزرگی برای او است که باید یاد بگیرد. او هرگز نمی‌خواهد به کسی صدمه بزند. او شیرین‌ترین فردی است که می‌شناسم. اواخر بازی بود و بازیکنان کمی خسته بودند. او در چنین صحنه‌هایی بی‌تجربه است و در یک ثانیه کنترل احساسات خود را از دست داد. او این کار را عمدا انجام نداد. عذرخواهی کرد و واقعا شرمنده است.»

[عکس| عذرخواهی دختر جنجالی پس از حرکت زشت/ او متأسف است...]

[عکس| عذرخواهی دختر جنجالی پس از حرکت زشت/ او متأسف است...]

تیم ملی زنان انگلیس در بیانیه‌ای رسمی نوشتند: «لورن واقعاً برای عملکردش که منجر به کارت قرمز شد متاسف است و سرشار از پشیمانی است. ما از لورن حمایت خواهیم کرد و به روند انضباطی فیفا احترام می‌گذاریم و تا زمانی که در این مورد تصمیمی گرفته شود، اظهار نظر دیگری نمی‌کنیم.»

لورا وودز، مجری شبکه ITV در توییتی در حمایت از جیمز نوشت: «ما فقط به خاطر او به این مرحله از تورنمنت رسیدیم! لطفا این حرف‌ها را شروع نکنید. بله، خطای احمقانه‌ای بود. اما دلیلی وجود دارد که همه در مورد او صحبت می‌کنند. استعداد بزرگ، اولین جام جهانی، فشار بسیار زیاد. او هم یک انسان است.»

تیم انگلیس در بازی یک‌چهارم نهایی مقابل کلمبیا در روز شنبه جیمز را در اختیار ندارند. و این نگرانی ایجاد شده که او حتی ممکن است بقیه مسابقات را از دست بدهد، و اگر هیئت انضباطی صلاح بداند، فیفا می‌تواند محرومیت او را به سه بازی افزایش دهد.

 

 

لورن جیمز-1

لورن جیمز-2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها