کد خبر: 625332
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۳:۲۳
| |

تعیین تکلیف زمان شروع لیگ در جلسه اضطراری

کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تعیین تکلیف زمان شروع لیگ در جلسه اضطراری
کد خبر: 625332
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۳:۲۳

بحث تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر از روز گذشته مطرح شده و احتمال وقوع آن وجود دارد. ماجرا از این قرار است که 8 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعویق در زمان شروع لیگ شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، در این خصوص اگرچه سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات و منصور قنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال تاخیر در شروع لیگ بیست و سوم را تکذیب کردند، اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مصاحبه خود اعلام کرد احتمال دارد مسابقات لیگ برتر با دو سه روز تاخیر شروع شود.

این موضوع باعث شد تا شایعات درباره تعویق لیگ جدی شود. حالا در شرایطی که گمانه‌زنی های زیادی حکایت از تعویق مسابقات لیگ برتر دارد، سازمان لیگ باید تصمیم جدی در این باره بگیرد.بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما قرار است عصر امروز جلسه‌ای مهم در سازمان لیگ برگزار شود؛ جلسه ای که در آن اعضای کمیته مسابقات سازمان لیگ و برخی مقامات فدراسیون فوتبال حضور دارند. در این جلسه قرار است درباره زمان دقیق شروع لیگ برتر تصمیم گیری شود و به اطلاع فوتبالدوستان برسانند.

گفتنی است؛ بر اساس برنامه قبلی لیگ بیست و سوم از روز پنجشنبه 12 مرداد شروع می‌شود و تا روز 11 شهریور هفته پنجم را پشت سر بگذارد و وارد فیفادی و وقفه کوتاه در لیگ شویم. اگر قرار به تاخیر در شروع لیگ باشد، برنامه مسابقات 5 هفته ابتدایی نیز دستخوش تغییر خواهد شد و باید دید در نهایت تصمیم سازمان لیگ چیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها