کد خبر: 625287
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۸:۱۸
| |

شوک بزرگ به گل محمدی و پرسپولیسی‌ها؛

هواداران پرسپولیس پنجشنبه از حضور در ورزشگاه محروم هستند!/ پای زنان در میان است

پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با یک شوک بزرگ مواجه شده است و باز هم مسئله پیرامون حضور زنان در ورزشگاه خواهد بود.

هواداران پرسپولیس پنجشنبه از حضور در ورزشگاه محروم هستند!/ پای زنان در میان است
کد خبر: 625287
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۸:۱۸

فصل جدید پیکارهای لیگ برتر از پنجشنبه همین هفته آغاز می‌شود و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید در اولین قدم به مصاف آلومینیوم اراک برود. تیمی که سرمربی خود را عوض کرده و حالا به جای مهدی رحمتی استقلالی، مجتبی حسینی دستیار قدیمی یحیی گل محمدی روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، در نگاه اول همه چیز برای برگزاری این مسابقه آماده به نظر می‌رسد و سرخ پوشان پایتخت می‌روند تا با حضور تماشاگران خود افتتاحیه جذابی را رقم بزنند اما قضیه دقیقاً از همین جا آغاز می‌شود. بدون شک با توجه به نتایج فوق العاده‌ای که پرسپولیس در فصل گذشته گرفت، هواداران این تیم می‌خواهند استقبال گرمی از یحیی گل محمدی و شاگردانش داشته باشند اما مسئله اینجاست که هنوز هیچ چیز در ارتباط با ورود بانوان پرسپولیسی به ورزشگاه قطعی نشده است. اگرچه فدراسیون فوتبال چندی قبل با صراحت اعلام کرد لیگ بیست و سوم با حضور بانوان تماشاچی برگزار می‌شود اما برخی از عوامل سازمان لیگ یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبر ورزشی به این مسئله تاکید کردند که آنها صرفاً مجری برگزاری مسابقات هستند و پیرامون حضور بانوان پرسپولیسی در مسابقه پنجشنبه شب نمی‌توانند تصمیمی بگیرند.

همچنین مسئولان فدراسیون هم در گفت‌وگوی خود با خبرورزشی مدعی شدند در این رابطه و برای مسابقه پرسپولیس در هفته اول هیچ چیزی قطعی نیست و نمی‌توانند پیرامون حضور خانم‌ها در استادیوم هیچ حرفی بزنند.

البته نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال هفته گذشته اعلام کرد حضور خانم‌ها در استادیوم به ویژه برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس مستلزم برگزاری جلسات و هماهنگی‌هایی است اما حداقل تا یکشنبه شب مجوز حضور بانوان و بلیط فروشی به آنها به صورت قطعی صادر نشده بود و هیچ بعید نیست اگر طی روزهای آینده کار قطعی انجام نشود، در مسابقه پنجشنبه شب اجازه حضور بانوان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را نداشته باشد. اتفاقی که اگر رخ بدهد احتمال تکرار آن در مسابقه هفته دوم لیگ برتر میان استقلال و ملوان انزلی هم وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها