کد خبر: 620348
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۲۱:۰۰:۳۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

فرعون رونالدو پدر ما را درآورده!/ کریس همسایه‌ها را عاصی کرد

ساخت و ساز مداوم در عمارت مجلل رونالدو که بیشتر شبیه یک بیمارستان است همسایگان این فوق ستاره را حسابی آزار می‌دهد.

فرعون رونالدو پدر ما را درآورده!/ کریس همسایه‌ها را عاصی کرد
کد خبر: 620348
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۲۱:۰۰:۳۸

برنده پنج توپ طلا در حال کار روی پروژه‌ای با پول کلان است که سه سال از آغاز ساخت آن گذشته و انتظار می‌رود حداقل 12 ماه دیگر کار داشته باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که ساخت ساختمان مورد نظر حدود 10 میلیون پوند (13 میلیون دلار) هزینه خواهد داشت، اما این بودجه از آن زمان به 28 میلیون پوند (36 میلیون دلار) افزایش یافته است. در این میان حوصله افراد محلی از وضعیت فعلی و اینکه معماری نهایی چگونه خواهد بود، سر رفته است.

به گزارش مجله Look، همسایگان رونالدو می‌گویند: «آنها سه سال است که می‌سازند. خانه آن‌قدر بزرگ است که شبیه بیمارستان است. خیابانی که در آن زندگی می‌کنیم ماه‌هاست بسته و پر از گرد و خاک است. تمام این اتفاقات هم به خاطر هرمی است که فرعون رونالدو می‌سازد.»

پیش‌بینی می‌شود رونالدو از این پس زمان بیشتری را در اقامتگاه مجلل خود در لیسبون سپری کند. جایی که شامل یک استخر شیشه‌ای غول‌پیکر با یک مسیر پیاده‌روی زیر آب است. او پس از پایان دوران بازی‌گری قابل توجه خود، قصد دارد برنامه‌های دوره‌ای برای خانواده‌اش ترتیب دهد تا بیشتر در کنار آنها باشد.

رونالدو همچنین یک ویلای مجلل در تورین نیز دارد. او طی سه سالی که در ایتالیا با یوونتوس گذراند در آن ویلا زندگی کرد. همین‌طور او صاحب یک عمارت 4.8 میلیون پوندی در یک ملک دردار در حومه مادرید است و یک بلوک آپارتمانی هفت‌طبقه در جزیره مادیرا دارد.

خانه رونالدو-2

خانه رونالدو-1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها