کد خبر: 618788
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۲:۴۸:۰۵
| |

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که ترابی وارد کشور کرد

مهدی ترابی مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس مازراتی گرکال ۲۰۲۳ وارد کشور کرده است.

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که ترابی وارد کشور کرد
کد خبر: 618788
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۲:۴۸:۰۵

شب گذشته سایت طرفداری لیستی از خودروهای وارد شده توسط فوتبالیست ها را منتشر کرد که در آن نام مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس هم دیده می شد که یک مازراتی گرکال ۲۰۲۳ وارد کشور کرده است.

به گزارش خبرورزشی، گرکال جدیدترین محصول مازراتی پس از عرضه مدل اسپرت لوکس MC۲۰ است که به تازگی وارد بازار خودرو شده است.

مشخصات فنی این خودرو:

مازراتی گرکاله در سگمنت کراس‌اوور قرار دارد و در طبقه بندی محصولات مازراتی، یک رده پایین‌تر از مازراتی لوانته قرار خواهد گرفت. مازراتی گرکاله در بازار جهانی رقیب نزدیک پورشه ماکان خواهد بود. مازراتی گرکاله با یک موتور شش سیلندر خورجینی به دست مشتریان خواهد رسید.

گرکاله نام یک باد مدیترانه‌ای است که مازراتی آن را برای نام‌گذاری اتومبیل خود برگزیده است. این خودرو از سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد. نکته جالبی که نظر منتقدان را در مورد مازراتی گرکاله به خود جلب کرده است، طراحی قسمت جلویی این خودرو است که شباهت بسیاری به فورد پوما دارد و گویا با یک فورد پوما بزرگتر و لوکس‌تر مواجه هستیم. طراحان مازراتی سعی کرده‌اند با افزودن کیت بدنه به این خودرو، ظاهر گرکاله را از فورد پوما تمایز دهند.

پیشرانه V۶ سه لیتری مشترک با مازراتی MC۲۰، زیر کاپوت گرکاله قرار دارد و قدرت بخش این خودرو است. این موتور ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس هشت سرعته ZF نیز وظیفه رساندن قدرت به چرخ‌ها را در گرکاله برعهده دارد. شتاب صفر تا صد رسمی مازراتی گرکاله، ۳.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۸۵ کیلومتربرساعت بالغ خواهد شد.

مهدی ترابی مازراتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها