کد خبر: 618474
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۹:۳۰:۴۹
| |

«اعتمادآنلاین» از زندگی عاشقانه ستاره سیتی گزارش می‌دهد:

هر آنچه باید در مورد نامزد زیبای هالند بدانید/ رابطه مخفی که ناگهان آشکار شد + عکس

هالند و نامزدش از زمانی که ستاره نروژی سال گذشته به منچسترسیتی نقل مکان کرد، بیشتر دیده شده‌اند.

هر آنچه باید در مورد نامزد زیبای هالند بدانید/ رابطه مخفی که ناگهان آشکار شد + عکس
کد خبر: 618474
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۹:۳۰:۴۹

ایزابل هاگسنگ یوهانسن شریک ارلینگ هالند از دوران بازی او در بوروسیا دورتموند بوده است. اما ما در مورد او چه می‌دانیم؟

به گزارش اعتمادآنلاین، مانند خود بازیکن، زندگی شخصی ارلینگ هالند یک راز است که عمدتاً از چشم عموم پنهان می‌ماند. از آن بدتر اطلاعات بسیار کمی در مورد زندگی عاشقانه او وجود دارد. در واقع در بیشتر دوران حرفه‌ای او، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه مهاجم منچسترسیتی با چه کسی در رابطه بوده وجود نداشته است.

با این حال، زمانی که در نوامبر 2022، هالند با ایزابل هاگسنگ یوهانسن در تعطیلات در ماربلا، اسپانیا مشاهده شد، شرایط تغییر کرد و تایید شد که این دو با یکدیگر در رابطه هستند.

هاوگ سونگ یوهانسن مانند شریک زندگی خود یک فوتبالیست است که در حال حاضر در تیم نروژی بزرگسالان Bryne Fotballklubb بازی می‌کند. به همین دلیل است که نمی‌توان نمونه‌های زیادی از او در کنار هالند پیدا کرد.

او در شهر کوچکی به نام براین در نروژ به دنیا آمده و بزرگ شده. جایی که باشگاه فعلی او نیز در آن واقع است. در حالی که این منطقه تنها 12465 نفر جمعیت دارد، گفته می‌شود به سرعت در حال گسترش است و می‌تواند به یکی از مهم‌ترین مراکز اداری نروژ تبدیل شود.

اطلاعات زیادی در مورد شریک زندگی مهاجم منچسترسیتی در دست نیست، زیرا هر دوی آنها زندگی شخصی خود را خصوصی نگه می‌دارند.

ایزابل هالند-1

ایزابل هاگسنگ یوهانسن چگونه با ارلینگ هالند آشنا شد؟

این دو در آکادمی جوانان براین با یکدیگر آشنا شدند و از آن زمان همدیگر را می‌شناسند. طبق گزارش نشریه سان‌، هالند و ایزابل بیش از یک دهه با یکدیگر دوست بوده‌اند، اما زمانی که برنده کفش طلای لیگ برتر 2022-2023 در بوروسیا دورتموند بازی می‌کرد، رابطه عاشقانه این دو با یکدیگر شروع شد.

البته هیچ اطلاعیه واقعی‌ای از این رابطه از سوی هیچ یک از افراد وجود نداشت، اما از سال گذشته به وضوح مشخص شد که آنها با یکدیگر قرار ملاقات دارند.

یک منبع به سان گفت: «به نظر می رسد رابطه آنها بسیار جدی است. ایزابل برای دیدن ارلینگ به آلمان و انگلیس سفر کرده است و اکنون در تعطیلات با او بوده است.»

هالند و هاگسنگ یوهانسن از زمانی که ستاره نروژی سال گذشته به منچسترسیتی نقل مکان کرد، بیشتر دیده شده‌اند. این زوج اغلب توسط پاپاراتزی‌ها شکار شده‌اند و اخیراً دوربین‌ها تصاویری از این زوج را در حال اشتراک گذاری حس صمیمیت پس از قهرمانی سیتی در فینال لیگ قهرمانان 2023 ثبت کرده‌اند.

ایزابل هالند-3

آینده هالند و ایزابل چیست؟

این رابطه آشکارا جدی‌ترین رابطه‌ای است که هالند در طول دوران بازی‌اش داشته است، زیرا او قبلاً با هیچ‌کس دیگری دیده نشده است. در مقایسه با چند لحظه‌ای که مهاجم منچسترسیتی با شریک فعلی‌اش شکار شده است.

به نظر می‌رسد هاگسنگ یوهانسن نیز با خانواده هالند صمیمی باشد، زیرا احتمالاً آنها را از روزهای جوانی در برین می‌شناسد. او همچنین در طول بازی‌های منچسترسیتی در کنار آنها روی سکوها نشسته است.

با توجه به مدت‌زمانی که این دو یکدیگر را می‌شناسند، و جوری که هاونگسنگ یوهانسن به نظر می‌رسد و ارتباط خوب با خانواده هالند، این احتمال وجود دارد که رابطه آنها با گذشت زمان بیشتر شود.

 

ایزابل هاگسنگ یوهانسن چند دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد؟

به نظر می رسد هاگسنگ یوهانسن پروفایل رسانه های اجتماعی عمومی ندارد، که همین مساله عامل اصلی وجود اطلاعات بسیار کم در مورد او است.

بیشتر لحظات او همراه با هالند به اضافه تصاویرش در بازی‌ها توسط پاپاراتزی‌ها ثبت شده است و مهاجم منچسترسیتی نیز تصاویری با او در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر نکرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها