کد خبر: 618367
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۳:۱۰
| |

پیشنهاد بزرگ باشگاه عربستانی به ستاره ایرانی/ طارمی و رونالدو همبازی می شوند؟

در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!

پیشنهاد بزرگ باشگاه عربستانی به ستاره ایرانی/ طارمی و رونالدو همبازی می شوند؟
کد خبر: 618367
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۳:۱۰

در شرایطی که مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در اردوی تیم ملی ایران به سر می‌برد و در تورنمنت کافا حضور دارد، گمانه زنی درباره مقصد او برای فصل آینده ادامه دارد.

به گزارش مهر، طارمی که فصل گذشته با ۲۲ گل عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال را به دست آورد، تا تابستان ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد اما هنوز مشخص نیست که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای فروش این بازیکن و کسب درآمد از این طریق دارد یا نه.

در هفته‌های گذشته، بحث انتقال احتمالی طارمی به تیم‌هایی چون ولورهمپتون انگلیس و میلان ایتالیا به صورت جدی مطرح شد. همچنین خبرهایی از علاقه منچستریونایتد به این مهاجم که به زودی ۳۱ ساله می‌شود، رسانه‌ای شده است؛ آن‌هم در حالی که گفته می‌شود بند فسخ قرارداد طارمی بالغ بر ۲۰ میلیون یورو است.

اما در کنار این خبرهای اروپایی، بحث علاقه تیم‌های عربستانی به طارمی هم شدت گرفته است. بعد از آنکه اعلام شد باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند، روز گذشته هم خبرهایی از تمایل الاهلی و النصر دو تیم بزرگ دیگر عربستان به طارمی مطرح شد.

روزنامه ابولا پرتغال شب گذشته در این خصوص از پیشنهاد بالای الهلال و النصر به طارمی پرده برداشت و نوشت: «الهلال و النصر دو باشگاهی هستند که مایل به جذب طارمی در نقل و انتقالات تابستانی هستند و همچنین به مهاجم پورتو قراردادی ۱۰ میلیون یورویی و پنج ساله پیشنهاد داده‌اند.»

ابولا البته تاکید کرده است که طارمی مایل نیست به عربستان برود و دلیلش را این‌طور عنوان کرد: «به نظر نمی‌رسد این مهاجم ایرانی مایل به پیروی از کریستیانو رونالدو و بنزما باشد، به ویژه به این دلیل که میلان قبلاً علاقه مند به جذب او برای جای خالی زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب روسونری است.»

از سوی دیگر «پدرو آلمیدا» خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال پرتغال هم خبر جدیدی در این ارتباط منتشر کرد و مدعی شد باشگاه الهلال همزمان طارمی و «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را می‌خواهد.

به نوشته آلمیدا، الهلال حاضر است مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای مهاجم و سرمربی پورتو به این باشگاه پرتغالی بدهد.

الهلال علاوه بر ترمیم خط حمله خود، همچنان در بحث انتخاب سرمربی بلاتکلیف است و تلاش برای پیدا کردن یک گزینه جدید ادامه دارد.

کونسیسائو هم که این فصل با پورتو قهرمان جام حذفی پرتغال شد، با این باشگاه قرارداد دارد اما می‌تواند با پرداخت مبلغی به عنوان حق فسخ، از این تیم جدا بشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها