کد خبر: 617610
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

اعتراف عجیب امباپه در مورد مسی؛ شخصا نمی‌فهمم!

امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در مورد مسی در پاریس اعتراف جالبی کرده است.

اعتراف عجیب امباپه در مورد مسی؛ شخصا نمی‌فهمم!
کد خبر: 617610
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، رفتار هواداران تیم خود با لیونل مسی در دو سال حضورش در پایتخت فرانسه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، ستاره آرژانتینی هفته گذشته اعلام کرد که با پایان قراردادش در این ماه از باشگاه فرانسوی جدا خواهد شد. او سفر جدیدی را در MLS با اینتر میامی آغاز خواهد کرد و به این ترتیب به طلسم پر سر و صدا در پاریس پایان خواهد داد. علیرغم اینکه بسیاری او را بهترین بازیکن تمام دوران می دانند، حتی مسی نیز از سیل توهین های طرفداران تندروی باشگاه مصون نماند. چیزی که امباپه از آن ابراز تاسف کرده است.

بازیکن 24 ساله فرانسوی به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: «ما در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می کنیم. وقتی کسی مثل مسی می رود به هیچ عنوان خبر خوبی نیست. شخصاً نمی فهمم. چرا خیلی ها خیالشان راحت شد که او رفت. ما در مورد مسی صحبت می کنیم. او نیاز به احترام دارد و در عوض او در فرانسه احترامی را که شایسته او بود دریافت نکرد. حیف است اما اینطور شد. باید هر کاری که می توانیم برای جایگزینی او انجام دهیم.»

با رفتن مسی و ظاهرا نیمار، ممکن است در این تابستان تغییر نسل در PSG رخ دهد. با این حال، گزارش شده است که امباپه نیز ممکن است با شرایط فعلی کنار نیاید. علیرغم اصرار این بازیکن که قرارداد فعلی خود را تا سال 2024 تمدید می کند، تصور می شود که پاریسی ها تمایلی به ترک او در تابستان آینده به صورت رایگان ندارند. بنابراین، PSG می‌تواند فصل بعدی را با یک مهاجم کاملاً جدید آغاز کند. البته که به نظر می‌رسد یکی از آنها قبلاً قرارداد بسته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها