کد خبر: 616403
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۳:۵۵:۱۱
| |

رونمایی از لیست خرید جذاب مورایس/ دو پرسپولیسی و یک استقلالی

سرمربی سپاهان لیست بلندبالایی از بازیکنان نام‌آشنا را در فهرست خود برای فصل آینده قرار داده است.

رونمایی از لیست خرید جذاب مورایس/ دو پرسپولیسی و یک استقلالی
کد خبر: 616403
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۳:۵۵:۱۱

استقلال و پرسپولیس هنوز فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه را آغاز نکرده‌اند و چشم‌انتظار تعیین تکلیف کادرفنی رسمی خود هستند اما شرایط برای دیگر تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ بیست‌ودوم متفاوت است و سپاهانی‌ها با خیالی آسوده از ادامه همکاری با ژوزه مورایس، مشغول برنامه‌ریزی برای حضوری قدرتمند در نقل‌وانتقالات تابستانه هستند. مورایس که بعد از پایان فصل از ایران خارج شد، پیش از خروجش فهرست بازیکنان موردنظر را در اختیار مدیران باشگاه سپاهان قرار داد.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ روز شنبه بیستم خردادماه را موعد آغاز به کار بازار نقل‌وانتقالات تابستانه اعلام کرده‌اند و مدیران سپاهان مشغول برنامه‌ریزی هستند تا بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم، با توپ پُر وارد بازار تابستانه شده و برای حضوری موفق‌تر در لیگ بیست‌وسوم تیم‌شان را تقویت کنند. سپاهانی‌ها که 8 سال است در قهرمانی در لیگ برتر ناکام بودند، حالا به دنبال آن هستند تا در فصل پیش‌رو بتوانند طلسم‌شکنی کنند و به ششمین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کنند.

مورایس که تیمش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته هم حضور فعالی داشت، حالا از مدیران سپاهان درخواست کرده تا در پست‌های مختلف تیمش را تقویت کنند. جالب آنکه در خط دروازه سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان اولویت خود را بر حفظ پیام نیازمند گذاشته و نام بازیکن دیگر را در فهرست خود جای نداده اما در سایر پست‌ها، ژوزه مورایس بازیکنان مورد علاقه‌اش را به مدیران باشگاه معرفی کرده است.

مدافعان نام‌آشنا در لیست سرمربی پرتغالی

سپاهان در لیگ بیست‌ودوم در پست دفاع میانی از محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور بهره برد و گاهاً ژوزه مورایس به سراغ محمد قربانی هم در خط دفاعی تیمش رفت. برای فصل جدید، گفته می‌شود که جونیور در مسیر جدایی از سپاهان قرار گرفته اما سرنوشت محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مشخص نیست و این دو مدافع همچنان قرارداد دارند.

ژوزه مورایس برای ترمیم خط دفاعی تیمش نام 3 بازیکن را در فهرست خود جای داده است. محمدحسین کنعانی‌زادگان که به تازگی از تیم الاهلی قطر جدا شد، یکی از گزینه‌های موردنظر مورایس است که البته گفته می‌شود کنعانی‌زادگان قصد بازگشت به فوتبال ایران را در شرایط کنونی ندارد. در کنار این مدافع ملی‌پوش، عارف غلامی و عارف آقاسی هم دیگر گزینه‌های موردنظر سرمربی سپاهان هستند که با توجه به اتمام قرارداد این دو ستاره با تیم‌هایشان، احتمال جذب آن‌ها از سوی تیم سپاهان وجود دارد.

از شبیخون به خط هافبک گل‌گهر تا درخواست جذب پدیده پیکان

مورایس در پست هافبک میانی نام مسعود ریگی و یاسین سلمانی را در فهرست مازاد خود قرار داده و تمایلی به ادامه دادن با این دو هافبک ندارد. پیش از این هم مانوئل فرناندز از جمع طلایی‌پوشان جدا شده بود تا 3 جای خالی در پست هافبک برای تیم گل‌گهر ایجاد شود. سرمربی پرتغالی سپاهان برای تقویت خط میانی تیمش از مدیران باشگاه خواسته تا به سراغ جذب علیرضا علیزاده و علی‌اصغر عاشوری بروند و دیگر خواسته مورایس هم در پست هافبک، جذب رضا شکاری است که قرار گرفتن نام 3 بازیکن گل‌گهر در فهرست ژوزه مورایس در نوع خود جالب‌توجه است. البته که هزینه رضایت‌نامه سنگین شکاری باعث شده تا سپاهانی‌ها برای جذب این بازیکن با چالش بزرگی مواجه شوند.

سرمربی سپاهان همچنین از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط حضور غلامرضا ثابت‌ایمانی را در جمع طلایی‌پوشان فراهم آورند. ثابت‌ایمانی فصل درخشانی را در تیم پیکان داشت و بارها ابراز علاقه مورایس به او در رسانه‌ها مطرح شد و حالا گفته می‌شود که سپاهانی‌ها برای جذب هافبک پیکان کار سختی را در پیش ندارند و با پرداخت 4.5 میلیارد تومان هزینه رضایت‌نامه او می‌توانند از حضور غلامرضا ثابت‌ایمانی در تیم خود بهره ببرند.

4 رقیب برای «شهریار» به صف شدند!

سپاهان در لیگ بیست‌ودوم در خط حمله شهریار مغانلو و عیسی مرادی را به عنوان مهاجم تخصصی در فهرست خود داشت که مغانلو توانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند. حالا برای فصل جدید به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس قصد دارد تا بخش مهمی از فعالیت نقل‌وانتقالاتی تیمش در فاز تهاجمی باشد و همین مسئله باعث شده تا سرمربی پرتغالی سپاهان، درخواست جذب 4 بازیکن را در پست مهاجم هدف به مدیران باشگاه ارائه کند.

ژوزه مورایس که امید دارد در لیگ برتر و جام حذفی و البته لیگ قهرمانان آسیا بتواند با سپاهان به موفقیت برسد، از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط حضور مهدی ممی‌زاده و رضا اسدی را برای حضور در سپاهان بررسی کنند که هر دو بازیکن گفته می‌شود قراردادی ندارند و در صورت توافق مالی می‌توانند به جمع طلایی‌پوشان اضافه شوند. مورایس در کنار ممی‌زاده و اسدی از مدیران باشگاه سپاهان خواسته تا دو سهمیه خارجی تیم‌شان را هم به جذب مهاجم اختصاص بدهند که به نظر می‌رسد با توجه به این درخواست، ایگور کاتاتو جایی در فهرست سپاهان برای فصل آینده ندارد و او هم در سرنوشتی مشابه الویس کامسوبا از جمع طلایی‌پوشان جدا خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها