کد خبر: 615879
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۷:۰۰:۳۰
| |

خارجی‌های پرسپولیس پولشان را گرفتند و از ایران رفتند!

مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس راهی کشورهایشان شدند.

خارجی‌های پرسپولیس پولشان را گرفتند و از ایران رفتند!
کد خبر: 615879
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۷:۰۰:۳۰

همان طور که پیش تر در طرفداری نوشته بودیم، در گفتگویی که مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس با رضا درویش داشتند، این وعده را گرفتند که پس از بازی فینال جام حذفی باقی مانده طلب های شان را دریافت می کنند تا بدون مشکل راهی کشورهای شان شوند.

به گزارش طرفداری، اتفاقی که دیروز رخ داد و بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس روز قبل پس از دریافت تتمه حساب باقی مانده شان از باشگاه تهران را ترک کرده و راهی کشورهایشان شدند.

پپه لوسادا در اولین ساعات بامداد دیروز راهی کشورش شد و دو دستیار خارجی دیگر یحیی یعنی اوسمار و ننکا نیز دیروز تهران را ترک کردند.

گئورگی گولسیانی و پریرا نیز دو بازیکنی بودند که با اختلافی چند ساعته راهی کشورهایشان شدند. شیخ دیابته و وحت هناوف نیز امروز تهران را ترک کردند.

گفتنی است تمام بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس در انتظار تماس باشگاه خواهند ماند و باشگاه قرار است پس از تعیین تکلیف یحیی گل محمدی مبنی بر ادامه همکاری با آن ها، طی روزهای آینده باز هم نفرات مورد نظر سرمربی را دعوت به همکاری کند.

از بین این خارجی های پرسپولیس، وحدت هنانوف و پریرا با باشگاه قرارداد دارند. با توجه به احتمال جدایی شیخ دیاباته، باید دید گئورگی گولسیانی و دستیاران خارجی گل محمدی، با توجه به قوانین تازه و عجیب و غریب نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال حاضر خواهند بود باز هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کند یا نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها