کد خبر: 615840
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۳:۰۰:۵۸
| |

شایعه بزرگ توسط یحیی تکذیب شد

سرمربی پرسپولیس در مورد یک ابهام بزرگ توضیح داد

شایعه بزرگ توسط یحیی تکذیب شد
کد خبر: 615840
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۳:۰۰:۵۸

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی که با لحن صدای آرام، خسته و شاید ناامید صحبتهای خود را در تلویزیون انجام می‌داد، در مورد قوانین جدید فوتبال ایران هم صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، او درباره لغو قرارداد دلاری اظهار داشت: در چند پست این تیم باید تقویت شود و بازیکنان خوب و باکیفیت بیایند. الان با این قوانین، خود آقای گولسیانی داشتیم باعث صحبت میکردیم گفت برای من مقد‌ور نیست که ریالی قرارداد ببندم.

وی افزود: بازیکنان خودمان هم با این قوانین جدید نمینوانیم حفظ کنیم و نمی‌دانم بازیکن جدید و باکیفیت که بخواهیم از اروپا یا امریکای جنوبی بیاوریم، چطور ممکن است بیاید و ریالی ببندد؟ نمیدانم آنها قبول خواهند کرد یا خیر.

یحیی راجع به سازوکار این قوانین پرسید: این حجم از پول را باید کجا نگه دارد؟ در کدام بانک؟ بعد هم مسئله جابجایی پیش می‌آید که از ایران بخواهد پول ببرد بحث کاهش و کارمزد هم وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از قوانین جدید گفت: نمی‌دانم اصلا چنین چیزی امکانش هست که در فوتبال ایران دلاری نبندند؟ نمیدانم واقعا چرا تصمیمات این جنینی گرفته شده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا لیست خرید داده است؟ گفت: من هنوز لیستی به باشگاه ندادم.

او درباره شایعه جذب ابوالفضل جلالی و بازیکنی دیگر از استقلال پاسخ داد: امکان خرید از باشگاه استقلال، خیلی ضعیف است. من فکر نمیکنم همچین اتفاقی بیفتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها