«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دست از سر مسی بردارید/ دفاع عجیب یک برزیلی از یک آرژانتینی!

هواداران افراطی پاری‌سن‌ژرمن مسی را هو کردند. اقدامی که واکنش کاپیتان تیم را برانگیخت.

دست از سر مسی بردارید/ دفاع عجیب یک برزیلی از یک آرژانتینی!
کد خبر: 613755
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۱۸:۰۰:۰۳

دست از سر لیونل مسی بردارید! مارکینیوش ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در مقابل اقدام اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن ایستادگی کرد و از آنها خواست دست از هو کردن ستاره آرژانتینی تیم بردارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، مارکینیوش پس از اینکه اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن لیونل مسی را هو کردند، از او دفاع کرد و گفت هیچ بازیکنی سزاوار چنین رفتاری نیست.

مارکینیوش اصرار دارد مسی و در واقع هیچ بازیکنی از پاری‌سن‌ژرمن، شایسته هو شدن از سوی هواداران باشگاه نیست و از هواداران خواسته است از چنین رفتاری دست بردارند. رناتو سانچس و دانیلو پریرا قبلاً گفته‌اند چنین رفتارهایی به تیم آسیب می‌زند، در حالی که سرمربی آرژانتینی، کریستوف گالتیه، حرفه‌ای بودن آرژانتین را ستایش کرد. آن هم بعد از اینکه پی‌اس‌جی 5-0 مقابل آژاکسیو پیروز شد.

مدافع میانی پاریسی‌ها در صحبت با L'Equipe گفت: «من همیشه به اعتراضات زمانی که صلح‌آمیز هستند، در زمان‌ها و مکان‌هایی که لازم است احترام می‌گذارم. مهم‌تر از همه، از هواداران می‌خواهم که این یا آن بازیکن را هدف قرار ندهند. همیشه باید جمعی باشد. یک بازیکن به تنهایی راه نمی‌رود، او هیچ کاری را به تنهایی انجام نمی‌دهد.»

مسی پس از انجام یک سفر هماهنگ‌نشده با باشگاه به مقصد عربستان سعودی در ابتدای ماه جاری، از سوی پی‌اس‌جی به مدت دو هفته محروم شد. قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد و او به طور مداوم با بازگشت احتمالی به بارسلونا یا انتقال به کشوری که بدون اجازه PSG به آن سفر کرده بود، مرتبط بوده است.

پاری‌سن‌ژرمن با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و سه بازی دیگر در این فصل مقابل اوسر، استراسبورگ و کلرمون‌فوت خواهد داشت و به احتمال زیاد باز هم قهرمان فرانسه خواهد شد. اما این چیزی نیست که هواداران افراطی پی‌اس‌جی را راضی کند؛ آنها در این فصل انتظار عملکرد بهتری از تیمی با این همه ستاره از جمله مسی داشتند. ولی مسی هر چقدر در تیم ملی آرژانتین خوب بود و توانست آنها را به قهرمانی جهان برساند، در پاریس به قدر کافی موفق ظاهر نشد. در نهایت تقابل‌های او با باشگاه و بحث‌ها بر سر ادامه همکاری یا جدایی باعث شد هواداران افراطی پی‌اس‌جی رفتاری خصمانه علیه او در پیش گیرند. سه بازی دیگر معلوم می‌شود مسی در پاریس می‌ماند یا نه اما هیچ‌کس فراموش نمی‌کند فوق ستاره فوتبال دنیا در پارک‌دوپرنس هو شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها