کد خبر: 613736
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۱۳:۵۳:۳۴
| |

فروپاشی امپراتوری ناپولی

شرایط در ناپولی چندان خوب پیش نمی‌رود و جدایی احتمالی لوچانو اسپالتی، سرمربی این تیم، ممکن است اوضاع این تیم کاملا آشفته کند.

فروپاشی امپراتوری ناپولی
کد خبر: 613736
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۱۳:۵۳:۳۴

اگر چند هفته قبل همه چیز در ناپل خوب و آفتابی به نظر می‌رسید، حالا ابرهای خاکستری رنگ بر فراز شهری که هنوز در حال برگزاری جشن قهرمانی است به چشم می‌خورند. 

به گزارش ورزش سه، لوچانو اسپالتی که هفته گذشته با خوشحالی کنار اورلیو دی لورنتیس مشغول صرف شام بود، حالا ابهام بسیاری درباره آینده‌اش در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا ایجاد کرده است. 

او هنوز یک سال دیگر با ناپولی قرارداد دارد اما احتمال وارد شدن شوکی بزرگ به این تیم بسیار زیاد است و این شایعه در جنوب ایتالیا به صورت جدی مطرح شده است. این مربی ایتالیایی سه روز قبل در مراسم دریافت جایزه بهترین مربی سری آ گفت:« من می‌مانم یا نه؟ این چیزی است که باشگاه باید به آن پاسخ دهد.»

کمی پیش از آن بود که همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید. تمدید خودکار تا سال 2024 فعال شده بود و باشگاه در حال انجام مذاکره برای امضای قرارداد جدید تا سال 2025 بود. 

اما حالا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. رادیو کیس کیس ناپولی که ارتباط نزدیکی با مدیران این باشگاه دارد به تازگی مدعی شده که اگر اسپالتی قصد جدایی داشته باشد باید غرامت هشت میلیون یورویی به ناپولی پرداخت کند. 

همه مردم ناپل به خوبی متوجه این موضوع هستند که شرایط خوب نیست و مشکلی وجود دارد و بسیاری بر این باور هستند که شاید این وضعیت در نشست خبری او حل شود. 

ناراحتی اسپالتی دلایل متفاوتی دارد. اولین آنها مدت زمان قرارداد او است. مورد دوم این است که باشگاه قرارداد او را به صورت خودکار تمدید کرد و این موضوع را از طریق ارسال ایمیل به او اطلاع داد، در حالی که پیش از آن اصلا با او مشورت نکرده یا حرف نزده بود. موضوعی که مشهود است این است که او ناراحت است و استعفای احتمالی ممکن است به زودی ارائه شود. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که اگر این اتفاق رخ دهد، ناپولی بلافاصله برای پیدا کردن جانشینی برای اسپالتی وارد عمل خواهد شد. 

اولین نامی که مورد توجه مدیران ناپولی قرار خواهد گرفت، یورگن کلوپ است. آنها از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به این مربی آلمانی داشتند و اولین بار در سال 2013 با او تماس گرفته بودند. رافا بنیتر، آنتونیو کونته و دی زربی هم در بین گزینه‌ها قرار خواهند داشت. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها