کد خبر: 613593
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۸:۴۰:۲۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حمله باورنکردنی استقلالی‌ها به علی دایی؛ چرا تبریک گفتی؟

برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی به صفحه علی دایی در اینستاگرام حمله کردند.

حمله باورنکردنی استقلالی‌ها به علی دایی؛ چرا تبریک گفتی؟
کد خبر: 613593
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۸:۴۰:۲۸

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل نساجی «جام قهرمانی لیگ برتر» را بالای سر برد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روز پنج‌شنبه شاگردان یحیی گل‌محمدی با برتری پرگل 4 بر صفر مقابل نساجی مازندران قهرمانی را از آن خود کردند. بعد از مسجل شدن قهرمانی سرخپوشان تعداد زیادی از پیشکسوتان این باشگاه و حتی سایر تیم‌های لیگ این قهرمانی را به سرخپوشان تبریک گفتند. علی دایی اسطوره فوتبال ایران نیز که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش این قهرمانی را تبریک گفت. دایی در اینستاگرام نوشت: «هشتمین قهرمانی لیگ برتر را به همگی هواداران، کادرفنی، بازیکنان و دست‌اندرکاران باشگاه محبوب و مردمی پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم.»

با این حال گویا این پست دایی که همیشه مورد احترام همه اهالی فوتبال چه سرخ‌ها و چه آبی‌ها  قرار داشته به مذاق برخی هواداران استقلال خوش نیامد و آنها با هجوم به پیج دایی از اینکه او قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته انتقاد کردند.

برخی هواداران استقلال معتقدند قهرمانی پرسپولیس در این فصل عادلانه نبوده و حتی سرمربی این تیم نیز در کنفرانس خبری آخرین بازی لیگ، از تبریک به رقیب سنتی خودداری کرد و گفت پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود.

با همه این تفاسیر، حمله به علی دایی بابت تبریک قهرمانی به تیم سابق خودش، توسط برخی هواداران در نوع خود، عجیب به نظر می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها