کد خبر: 613574
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۶:۱۰:۱۶
| |

گفت‌وگوی اختصاصی «اعتمادآنلاین» با افشین پیروانی:

افشای تماس جالب علی پروین بعد از قهرمانی پرسپولیس/ ساپینتو هم می‌تواند نظر خودش را داشته باشد!

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر مصاحبه‌ای با اعتمادآنلاین انجام داده است.

افشای تماس جالب علی پروین بعد از قهرمانی پرسپولیس/ ساپینتو هم می‌تواند نظر خودش را داشته باشد!
کد خبر: 613574
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۶:۱۰:۱۶

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تشکر از پیشکسوتانی که از تیم حمایت کردند، ماجرای جالب تماس علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس با خودش بعد از فتج جام را بازگو کرد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی چهار بر صفر در برابر نساجی، قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر لقب گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای پانزدهمین بار در کل ادوار لیگ قهرمان شدند‌ اما هنوز فصل فوتبالی برای این‌ تیم‌ تمام ‌نشده است. سرخپوشان تهرانی می‌توانند با پیروزی در دو بازی دیگر در رقابت‌های جام‌ حذفی هم قهرمان شوند و باز هم دبل کنند؛ اتفاقی که‌ روی کاغذ آسان‌ به نظر می‌رسد اما پرسپولیسی‌ها می‌دانند در زمین‌ فوتبال کار سختی در پیش دارند. احتمال برگزاری دربی در فینال انگیزه‌ای شد تا با افشین پیروانی سرپرست متعصب باشگاه پرسپولیس تماس بگیریم.

پیروانی که در تنها دربی فینال حذفی سابقه گل زدن به استقلال را دارد در خصوص احتمال دبل‌قهرمانی پرسپولیس در این فصل به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: خودم دو بار تجربه دبل‌قهرمانی را دارم. هم به عنوان بازیکن و کاپیتان پرسپولیس که در فینال حذفی گل قهرمانی تیمم را به ثمر رساندم و تجربه دیگرم از دبل‌قهرمانی هم مربوط به زمانی است که مدیر تیم بودم و حالا هم ‌می‌خواهم برای سومین بار این تجربه را کسب کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: دبل‌قهرمانی لذت خاصی دارد. به بچه‌های تیم هم گفتم‌ که هنوز خیلی کار داریم‌ و کارمان تمام‌ نشده است. آرزوی من این است که فصل را با یک قهرمانی دیگر به پایان برسانیم.

پیروانی که به عنوان مدافع وسط در فینال حذفی گل قهرمانی پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد درباره تقابل احتمالی با رقیب سنتی و اینکه آیا ممکن است یک‌ مدافع وسط از پرسپولیس گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برساند گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. فرقی ندارد کدام بازیکن گلزنی کند.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه مایل نیست پاسخ اظهارات ساپینتو را بدهد گفت: از نظر من هر شخصی نظرش قابل احترام است!

پیروانی که در ورزشگاه وطنی چندین بار مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود از آنها و تمام پرسپولیسی‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: دیشب با علی‌آقا پروین حرف می‌زدم. به من گفت آقای افشین خان! ماشاءالله خیلی محبوب شده‌ای و هواداران هم حسابی تشویق کردند، نیامدم استادیوم اما صدای تشویقت را از تلویزیون شنیدم و برای تو خیلی خوشحالم‌. من در پاسخ گفتم علی‌آقا شما خیلی بزرگی و از ما حمایت کردی. او در جواب گفت مصاحبه‌ای را که کردی دیدم که فشار زیادی روی تو بود و گفتی نمی‌گذارم فشار روی تیم باشد و هجمه‌ها روی من باشد. به همین خاطر است که هواداران قدرشناسی می‌کنند و قدردانت هستند.

پیروانی در پایان صحبت‌هایش ضمن قدردانی از بزرگان پرسپولیس در خصوص حضور  محمود خوردبین در استادیوم وطنی به اعتمادآنلاین گفت: محمودخان بزرگ و عزیز ماست. او افتخار داد که برای حمایت از ما به قائمشهر آمد. او را بسیار دوست داریم و خدا را شکر می‌کنیم که به جمع ما آمد و با هم‌ جشن قهرمانی گرفتیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها