کد خبر: 613160
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۶ ۱۸:۲۵:۳۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تمرینات بدنسازی حاشیه‌ساز جورجینا در عربستان با پوشش جنجالی!

تمرین عجیب و غریب جورجینا رودریگز در حالی که او یک مربی را به تازگی استخدام کرده خبرساز شده است.

تمرینات بدنسازی حاشیه‌ساز جورجینا در عربستان با پوشش جنجالی!
کد خبر: 613160
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۶ ۱۸:۲۵:۳۴

کریستیانو رونالدو به خاطر تعهد زیاد به تمرین کردن شهرت دارد، اما بعید است که او از مسیری که جورجینا رودریگز، شریک زندگی اش پی گرفته تبعیت کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، اینفلوئنسر و مدل شبکه های اجتماعی متولد آرژانتین همراه با رونالدو به عربستان سعودی رفت. زندگی در این کشور کاملاً آنطور که برای فوق ستاره پرتغالی برنامه ریزی شده بود پیش نرفته است. در عین حال این سؤال مطرح می شود که آیا خانواده او به طور کامل از انتقال به خاورمیانه استقبال کرده اند یا خیر. اما جورجینا به دنبال این است که هر طور شده سر خود را گرم نگه دارد. این دختر 29 ساله به عنوان بخشی از برنامه تناسب اندام شخصی خود، تمریناتی خاص با پوششی متفاوت نسبت به جامعه عربستان در پیش گرفته است.

گزارش‌هایی مبنی بر شکاف در رابطه رونالدو و جورجینا توسط کسانی که با این خانواده صمیمی هستند منتشر شده است اما اسطوره پرتغالی در مجموعه‌ای از پست‌های رسانه‌های اجتماعی، شریک زندگی‌اش را غرق محبت کرده است. البته ممکن است به زودی لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو به رونالدو و جورجینا در ریاض ملحق شوند.

به هر حال رفتارها و سبک زندگی جورجینا که با بخش بزرگی از جامعه سنتی عربستان در تضاد است مدام حاشیه‌ساز می‌شود. این بار هم تمرینات بدنسازی او با پوشش خاصی که داشته توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها