کد خبر: 612825
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۱:۵۰:۱۴
| |

معجزه 15 سال قبل پرسپولیس، شاید این بار سپاهانی باشد!

باورش هم سخت است ، درست 15 سال بعد از ان لحظه تاریخی برای پرسپولسیس ، تاریخ دوباره رقم خواهد خورد.

معجزه 15 سال قبل پرسپولیس، شاید این بار سپاهانی باشد!
کد خبر: 612825
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۱:۵۰:۱۴

لیگ هفتم برای پرسپولس  مثل یک رویای باور نکردنی به پایان رسید، یک اتفاق تاریخی که شاید باورش برای نسل های آینده غیر قابل باور باشد، روز آخر بازی ها پرسپولیس افشین قطبی باید سپاهان را شکست می داد تا اختلاف دو امتیازی با این تیم را جبران کند و با یک امتیاز بیشتر به مقام قهرمانی برسد،  با گلهای محسن خلیلی و احسان حاج صفی نتیجه بازی تا دقیقه 96 برابر بود و جام به اصفهان می ررفت  که یک اصفهانی ورق را برگرداند، ضربه نصفه و نیمه سپهر حیدری از خط دروازه گذشت تا ورزشگاه آزادی یکی از هیجان انگیزترین دوران دنیای پرشکوه خود را سپری کند. پرسپولیس بازی را برد تا با 59 امتیاز بالاتر از سپاهان 58 امتیازی لیگ برتر هفتم را برای دومین بار در آن سالها به خانه ببرد. 

به گزارش ورزش سه، 15 سال از آن روز گذشته است، دقیقاً 15 سال قبل و در روز 28 اردیبهشت سال 1387 آن بازی ماندگار برگزار شد و حالا تاریخ برای بار دوم نبرد این دو تیم را در روز 28 اردیبهشت1402 رقم خواهد زد. نبردی که این بار رو در رو نیست و حالا جای دو تیم عوض شده است و این پرسپولیس است که دست بالا را دارد و با یک برد در قائم شهر می تواند لیگ بیست و دوم را به خانه ببردو سپاهان تنها امیدش به نساجی شهر قائم شهر است تا با یک تساوی و شکست مس در کرمان جام 22 را بعد از هشت سال به اصفهان برگرداند.

هر دو تیم با دو نتیجه بزرگ بازی اخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و برای قهرمانی لایق، هر دو تیم برای رسیدن به جام امید دارند و هر دو تیم برای هوادارانشان همه وجودشان را در زمین خرج خواهند کرد. به نظر می رسد این لیگ همانند لیگ هفتم تا لحظات آخر تکلیفش روشن نشود و هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند جام قهرمانی مسیر قائم شهر به تهران را طی خواهد کرد و یا از کرمان به اصفهان برخواهد گشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها