کد خبر: 612368
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۰:۱۲:۱۸
| |

با تصمیم خودش این کار را انجام داد؛

ناگفته‌های عجیب درباره حسن یزدانی

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند.

ناگفته‌های عجیب درباره حسن یزدانی
کد خبر: 612368
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۰:۱۲:۱۸

بهنام احسانپور در خصوص علت شکست حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ بلگراد اظهار کرد: کادرفنی تمام مواردی که در کشتی با تیلور لازم بود را پیش‌بینی کرده بود اما حسن در روز مسابقه مثل همیشه نبود. صبح روز مسابقه با تیلور وقتی حسن را دیدم که به لحاظ روحی اصلا خوب نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود اما مدل رفتارش مثل قبل نبود تا و این موضوع کاملا مشهود بود و به لحاظ روحی نتوانست خودش را جمع کند و در آن مبارزه وقتی هم امتیاز از دست می‌داد، بی‌تفاوت بود و وا می داد. دلیل اینکه از نظر روحی شرایط خوبی نداشت را نمی‌دانم که شخصی بود یا چیز دیگری اما به لحاظ تاکتیکی همه موارد پیش‌بینی و به او گفته شده بود.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در خصوص اینکه یزدانی در مورد شرایط روحی خود یا مربیان صحبت کرده بود یا خیر؟ پاسخ داد: چیزی نمی‌گفت. با او به مسابقات زیادی رفته‌ام، او وقتی کمی‌ گوشه‌گیر می‌شود یعنی به لحاظ روحی مشکلی وجود دارد. روز مسابقه با تیلور حسن اصلا کاری با کسی نداشت.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مورد صحبت‌های پدرش پس از بازگشت تیم ملی در فرودگاه مبنی براینکه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی پیش از مسابقه به یزدانی گفته بود با یک سنگین وزن تمرین سنگین داشته باشد، خاطرنشان کرد: این موضوع درست نیست و من آنجا بودم. اصلا دبیر زمانی که حسن تمرین می‌کرد آنجا نبود. حسن با تصمیم خودش با اباذر اسلامی سرشاخ شد. اصلا کسی به او نگفت این کار را انجام بدهد. من آنجا بودم، حتی اباذر اسلامی ۳ مرتبه به حسن گفت، مسابقه داری فشار را کمتر کن اما خودش گفت من عادت دارم. تقریبا ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با اباذر اسلامی سرشاخ شد و من و آقا پژمان به او گفتیم این کار را نکن. انقدر فشار رویش بود که هر چه مربیان گفتند قبول نکرد و گفت من به این شیوه عادت دارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها