کد خبر: 608721
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۱۱:۳۰:۴۳
| |

همان 15 هزار تا بدون زنان؛ مخالفت با افزایش حضور تماشاگران در دربی!

دربی روز یکشنبه با حضور 15 هزار تماشاگر از دو تیم برگزار می شود.

همان 15 هزار تا بدون زنان؛ مخالفت با افزایش حضور تماشاگران در دربی!
کد خبر: 608721
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۱۱:۳۰:۴۳

بعد از اینکه قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر سهمیه تخصیص داده شده به هر یک از تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال را 7500 بلیط اعلام کرد، هر دو تیم طی نامه به سازمان لیگ خواستار حضور بیشتر تماشاگران در دربی شدند اما فدراسیون فوتبال با این درخواست موافقت نکرد و در نهایت باید گفت دربی با حضور 15 هزار تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش ورزش سه، تصمیم گیری در این باره بر عهده شورای تامین استان است. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که در هفته های اخیر و در اصفهان و تبریز تماشاگران بیشتری برای تماشای بازی سپاهان و تراکتور به استادیوم آمده اند. نمونه اش مصاف تراکتور – سپاهان که با حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر در استادیوم یادگار تبریز برگزار شد. البته باید به این نکته مهم اشاره داشت که طبقه دوم استادیوم آزادی با نظر رسمی کارشناسان دادگستری تا زمان ترمیم باید بلااستفاده بماند. از سویی بخش های از سکوهای طبقه نخست به منظور ترمیم تخریب شده است.

بلیط فروشی دیدار پرسپولیس – استقلال در حالی به پایان رسیده است که خیلی از تماشاگران دو تیم موفق به تهیه بلیط این بازی نشده اند و این موضوع گلایه آنها را به همراه داشته است. مصاف 100 دو تیم یکشنبه ساعت 16 در استادیوم آزادی با سوت پیام حیدری آغاز می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها